Gå til innhold

Tråden om butikker


AnewZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan legge til http://heppo.no under sko også.

 

Ellers bra initiativ, regner med at thrice får en fin jobb med å oppdatere nybegynner-tråden sin når han er tilbake fra backpacking!

 

Har Heppo på norske butikker med sko i parentes, om det blir flere andre norske nettbutikker som blir nevnt kan jeg flytte Heppo og Brandos over til Sko med (Norske) - men nå blir det så tynt på norske nettbutikker at jeg lar de bare være.

 

Ellers er de andre dere nevnte lakt til førstepost, keep em coming!

Lenke til kommentar

Syns ikke det er nødvendig å ta med Zara. Da kan man like greit ta med H&M osv også..

 

Jeg nevner bare fra hukomelsen nå, siden jeg sitter på iPhonen, men du kan jo ta med Howard Yount, Kent Wang, eHaberdasher, A Suitable Wardrobe, The Cordial Churchman, Collared Greens, Gnomon Watches, Singular Straps, Smart Turnout, Pediwear, Hackett, Charles Tyrwhitt, TM Lewin, Four in hand, Makr og Madova...

 

Det var det jeg husket :p Kan sikkert komme med mer i morgen når jeg har tilgang på favoritt-listen min på laptopen.

 

Edit: Ser jeg nevnte noen som allerede var skrevet opp, men watteva...

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tok med Zara mest av den grunn at det er så få butikker i Norge, greit nok med HM for det har man over alt. Tok dog med nettbutikken til HM, selv om det kanskje er unødvendig.

 

Har en del av de butikkene der jeg også på favorittlisten min, men det er på min gamle laptop, så det har gått i glemmeboken. Skal legge de inn asap! Resten dere har nevnt er forøvrig lagt til i første post, takker <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...