Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blødning etter samleie?

qiny

Anbefalte innlegg

Jeg er meget frustrert. For sist gang jeg hadde sex, så begynte jeg å blø. Det skjedde rett etterpå. Har aldri skjedd med meg tidligere. Hva han dette være? Er ganske sikker på at det ikke var min periode. Litt pussig at det skulle komme akkurat da. For jeg la ikke merke til noe blod mens vi hold på. Men etterpå så merket jeg at det rant blod, og etter noen dager hadde jeg kraftig blødning (som i en vanlig periode). Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, har rett og slett ikke turt å ligge med noen etter det. Er redd for at det samme skal skje.

Håper at noen har en idé om hva dette kan være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men jeg tror ikke at det var mensen, jeg pleier å får nøyaktig det når jeg skal ha det. Veldig pussig at det ikke skjedde denne ene gangen da, og at den kom rett etterpå.

Det er jo heller unormalt at mensen alltid skal være nøyaktig og komme på akkurat den dagen man forventer. Uregelmessig mens er ikke farlig, men veeeeldig normalt, og veeeldig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...