oya Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Se hvem som klarer best å kopiere 2advanced.com Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ekstremt fet side.. Kan dog tenke meg det er litt kjipt for de av dere som sitter på slappe linjer å besøke denne. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hva er det som er så fet med den siden der? Usabilty'en er på null. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hvis man bare tenker på designet vil jeg vel egentlig sette mau-mjau.com foran 2advanced, men det er kanskje bare smak og behag. Uansett disse sidene er kule på den måten at de viser hva man kan lage ut av en webside designmessig, men noen spesiell annen funksjon har de jo ikke. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Litt for Flash'y sider. Hater å måtte vente på info, fordi den skal tegnes opp på skjermen på en eller annen kul måte. Bortsett fra det, var den stilig.. Har vel mere sansen for noe a'la SW-KOTR sin hjemmeside. http://www.lucasarts.com/products/swkotor/ Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg liker ikke flash sider. For mye å vente på. Det blir som å åpne et online program. Liker det bare ikke. Litt flash er greit, men ikke en hel side! Lenke til kommentar
xanmail Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 2advanced.com er jo ikke annet enn som tidligere sagt, en fremstilling av hva som går an å lage designmessig, men noe praktisk er det ikke i det hele tatt, heller tvert imot. En pen side med flash er f.eks www.shadowness.com/index.php. Den har bare de positive sidene med flash, tøffe menyer og noen får effekter osv. Flash er ihvertfall etter min mening ett litt unødvendig media på web'en, en kan mekke tøffe sider med flash, for all del, men brukergrensesnittet er jo så grusomt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå