HesteHoven Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Noen som vet om noen gode helt fersk nybegynner tutorials i PhotoShop CS5? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Du finner nok noen gode her et sted. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Korreksjon: Piratkopiert PhotoShop.. Tutorials Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Du finner nok noen gode her et sted. Trenger enda mer basic enn det. Trenger noen det de viser hvilke tools de bruker. Vet ikke engang hvordan man lager en firkant =P Korreksjon: Piratkopiert PhotoShop.. Tutorials Shush.. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Trenger noen det de viser hvilke tools de bruker. Vet ikke engang hvordan man lager en firkant =P Da kan du bare gå på youtube og søke etter photoshop tutorial, så ser du akkurat hva de gjør Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Der er'n gone gitt. Noen som vet om en god guide som forteller meg hva hvilke tool faktisk gjør? >_< Lenke til kommentar
piltar Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Her er det helt enkelt. Lenke til kommentar
xxxrated Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Photoshop er for proffer, du bør derfor ha endel forkunnskaper... Men kan anbefale: moderskeppet.se og lynda.com, i tillegg finnes det som nevnt tidligere en haug med tutorials på youtube. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Photoshop er for proffer Photoshop elements er ganske noob.. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Lynda.com er stedet for deg. Koster penger for gutter med (høy) moral. Lenke til kommentar
brk Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 www.photoshopusertv.com er også flott, selv om humoren er heller…… hm. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Photoshop er ikke bare for proffer. Jeg har lært meg det selv ved hjelp av tutorials. Ganske lett. Jeg brukte Pixel Perfect, som er en tutorialserie av Bert Monroy, en pioneer av digital kunst, som han har holdt på med siden 1984. Han er medlem av Photoshop Dream Team of Photoshop World. Jeg vet ikke hva det er, men det høres fint ut. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Støtter forlsaget om lynda.com! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå