chrissn Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er veldig mange som har tatt dråpebilder i det siste, tenkte jeg skulle henge meg på Ikke så veldig mye å si om det egentlig Setter pris på tibakemeldinger Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er veldig mange som har tatt dråpebilder i det siste, tenkte jeg skulle henge meg på Ikke så veldig mye å si om det egentlig Setter pris på tibakemeldinger Syns du har tatt ett flott dråpe bilde ikkee at jeg er noe ekspert i dette Det jeg likte med bilde var det den fine blåe fargen klar dråpe er i fokus Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg bryr meg ikke så mye om at bildet er helt fotografisk perfekt, for jeg er ingen proff. Det viktigste er at folk liker bidet mitt, Og det kan alle ha en likegyldig mening om Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå