Gå til innhold

Recovery av bilder fra deffekt HDD.

TaZ

Anbefalte innlegg

Har en laptop som gikk i bakken som jeg gjerne skulle fått hentet ut noen bilder ifra,HDDen er koblet opp på en annen maskin og fungerer mekansik og jeg kan se filene men klarer bare å kopiere ut enkelte bilder,å kopiere ut en mappe med bilder går ikke.. bare går i heng..Skal jeg ta dette manuelt så vil det ta måneder og finne ut hvilke bilder som lar seg lese ut,da det er snakk om mange mapper/bilder..

Så jeg er på jakt etter et program som ikke henger seg opp på defekte sectorer men bare kopierer det som er der..så kan jeg ta vare på di bilderne som er ok..

Prøvde med Get Data Back men den klarar ikke lese ut noe som helst,sier bare at det er feil på alle sectorer..

Endret av taz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en laptop som gikk i bakken som jeg gjerne skulle fått hentet ut noen bilder ifra,HDDen er koblet opp på en annen maskin og fungerer mekansik og jeg kan se filene men klarer bare å kopiere ut enkelte bilder,å kopiere ut en mappe med bilder går ikke.. bare går i heng..Skal jeg ta dette manuelt så vil det ta måneder og finne ut hvilke bilder som lar seg lese ut,da det er snakk om mange mapper/bilder..

Så jeg er på jakt etter et program som ikke henger seg opp på defekte sectorer men bare kopierer det som er der..så kan jeg ta vare på di bilderne som er ok..

Prøvde med Get Data Back men den klarar ikke lese ut noe som helst,sier bare at det er feil på alle sectorer..

Har du prøvd med gode gamle xcopy ?

Det følger jo med alle versjoner av windows fra commando linjen cmd.

xcopy fra_kilde til_destinasjon /Y/S/C

Y = hindrer xcopy å spørre om bekreftelse for hver fil

S = kopierer også under mapper

C = fortsette å kopiere selv om feil oppstår.

Endret av christdi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...