Jani2012 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei! Nå var jeg heldig og fikk ein DELL 15" LCD skjerm. Man får vanligvis ikke LCD skjermer om de ikke er defekt, og etter 3 min med skrujernet så var den ødelagte "modulen" i hånden min... Nå lurer jeg på hvor jeg kan kjøpe denne modulen? Det er rett og slett kretskortet hvor strømmen kobles inn. Et par ting som har smelta der. Dell.no/.com er jo bare drit... jeg har ikke noen produkt nummer. Lenke til kommentar
Jani2012 Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Ahh. eg hate sånnt. de e så bleike der å fatte ingen ting. spør bare etter produkt nummer eller ca det. ja eg har prøvd. vett dokke ikke om ein mer dirrekte måte å finne svar på? Lenke til kommentar
Slack_ Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hva med å oppsøke en pc sjappe... fleste byer har en eller annen lokal sjappe der man kan få fiksa det mest innen pc Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hva med og ta den med dit du kjøpte den ? (Hvis det ikke var nettbutikk da...) Lenke til kommentar
Jani2012 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Det med lokal pc sjappe... vi har noe som skal likesom være det, får teste det ut takker. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Står ikkeno nummer på selve delen da, en ellerannen id. Hvis du finner det så kan du google litt og ringe dell igjen å be om den delen. Lenke til kommentar
Jani2012 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 da jeg var inne på dell.online så skulle jeg skrive inn et nummer som befant seg på skjermen. jeg fant aldri det nummeret... (det må mangle siden skjermen ikke er sååå stor) så jeg kunne ikke logge inn å få support.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Dette er en spesifikk ting som går på modellen. Du trenger å få en spesiell del, og hvis du ikke vil stjele den fra en skjerm som funker så må du kontakte dem. Hvis ikke du får logget deg inn, så ring og forklar situasjonen til en som har peiling. Verre er det ikke. Slutt å kaste bort tiden vår, vi får ikke hjulpet deg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå