ZolidZnak Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Etter å ha sett filmer fra Doom3 og Half Life 2 (som forøvrig ser helt fantastisk ut!) er jeg egentlig ganske sikker på at jeg trenger et nytt skjermkort. Men hva skal jeg kjøpe? Er dagens Radeon 9800 Pro godt nok? Eller taper de i forhold til de kommende FX-kortene og de nye ATI kortene? Burde jeg vente med å kjøpe, eller finns det noe på markedet nå som kan erstatte mitt GF4 TI4200 kort og samtidig holde til de råeste spillene som kommer til høstenvinter ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Et 9700 vil nok klare alt av de nyeste spillene på meget heftig grafikk, koster bare 1/3 av 9800Pro og kan klokkes ganske langt. Har du derimot en uendelig strøm av penger eller lignende er nok 9800Pro et veldig bra kjøp. Sikkert det beste du kan gjøre. (Får håpe du har vannkjøling, alt fra FX5600 og 9700 og oppover er bråkete ) For øyeblikket er det vel heller ingen vits i å vente da det er en stund til det nyeste kommer. HL2 kommer heller ikke før i september, så skal du kjøpe nytt skjermkort til det, så for guds skyld: VENT! Prisene kommer til å synke raskt og nye kort kommer til å komme innen det spillet er ute. Hva er vitsen med å kjøpe nytt NÅ da? Det er jo garantert et tap! Lenke til kommentar
ZolidZnak Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 jeg tenkte en del på det jeg også, uendelig strøm av penger jeg heller ikke får vel se når hl2 kommer.. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Får håpe du har vannkjøling, alt fra FX5600 og 9700 og oppover er bråkete! De fleste stock kjøleløsninger bråker (med hederlig unntak av Ultimate Ed.). Men hva med Zalman Heatpipe som jeg for tiden har montert på mitt Point of View Geforce4 Ti4200 XP 128 mb 3,3 ns? Vil ikke den ha nok "varmevekkledende" egenskaper til å gi et 9700 mer enn adekvat kjøling, ref. UE? Har dog ikke hørt noen prøve heatpipe på FX-serien, hvor er dere? Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nå når jeg har fått et nytt kabinett med mye bedre kjøling skal jeg gi meg igang med klokking av mitt POV 4680xp kort. Sist kom jeg oppi 300/710 eller noe sånt. skal nok komme lenger nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå