Byxxi Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har 2 dobbeltsenger i huset mitt, living large Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Visste dere forresten at gulløks hugger tre fortest av alle økser?? Det negative er at den ikke varer så lenge Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Skriv "Glacier" i Seed når du startar ei ny verd. Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Visste dere forresten at gulløks hugger tre fortest av alle økser?? Det negative er at den ikke varer så lenge Gull-verktøy hugger tre, miner stein, og graver raskest jord av alle verktøy. Men de varer like lenge som tre-verktøy, samt at de suger på mineraler. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Claaaes: Ok. Har bare prøvd øks selv svelemoe: Kanskje det burde vært lagd en oversikt over diverse seeds? Ser at mange har posta om det i Den Store Minecraft-tråden. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 www.minecraft.net er nede hos meg! Er den nede hos dere? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 www.minecraft.net er nede hos meg! Er den nede hos dere? http://isminecraftdown.net/ Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 det er oppe igen nå Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Har faktisk ikke oppdaget det finnes enda en tråd for Minecraft inne på forumet. Kan eventuelt ordne link til Minecraft Server Tråden for dem som har spørsmål rundt det. www.minecraft.net er nede hos meg! Er den nede hos dere? Den er oppe igjen nå. Grunnen til lang nedetid er at notch og crewet er på vei til GDC og kunne limit fikse serveren mens dem var i luften. Står mer info på twitteren til notch og bloggen: http://twitter.com/notch http://notch.tumblr.com/ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 er det en server jeg kan bli med på? ble bannet fra den jeg var på av uten grunn:S Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 er det en server jeg kan bli med på? ble bannet fra den jeg var på av uten grunn:S Etter å ha maltraktert spawn, stjelt og ødelagt fra/for andre spillere så ble du bannet uten grunn ja! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 jeg har ikke malt spawn? jeg har stjelt ja. men det var ikke mye ( uansett, ikke si du har stjålet før?). etter advarselen jeg fikk holdt jeg meg unna. og nå som jeg holdte med på et nytt prosjekt.. ingen sjanse igjen? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Etter den advarselen, så fant vi ut at du atter en gang har vært ute med hakka di og maltraktert spawn. Jeg har ikke stjålet før, annet enn tyvlåne av venn på serveren. Nei nei nei nei! Vi har nulltoleranse for griefere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå