Complexity Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 hei Lurer egentli på om dette er den samme parfymen? Begge heter Chanel No. 5. mvh. Complexity Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hadde vært ok men noen linker. Mamma har forresten Chanel No.5 EdP, som ser helt annerledes ut igjen. Uansett, jeg kan ikke svare sikkert, derfor velger jeg å ikke svare, men Chanel No. 5 lukter relativt fantastisk. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Mamma har også denne er ganske sikker på at den ser ut som den til høyre Men jeg er heller ikke sikker, derfor velger jeg å ikke svare Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Takker for svar hittil da, kansje det hjalp Skal prøve å se om jeg får tak i mere info, dama er i spania for tiden å spurte om jeg kunne spørre om dette en plass Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Forresten, det er samme parfymen. Den til venstre er limited edition, altså Chanel No. 5 i annen innpakning, men innholdet er det samme. Endret 21. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Takker å bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå