Gå til innhold

Skal kjøpe pc trenger hjelp :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10427

Denne er vel kanskje noe av det beste du finner på markedet for tiden. Burde kanskje se om det finnes tilpassningsmuligheter for total optimalisering av PC'en. Men generelt en god pakkeløsning:D

[/quote/]

Denne pakken har jeg sett på lenge men var usikker så tusen takk for tipset nå er jeg ganske sikker ;D

Tror du kan gjøre meg den store tjenesten og velge ut deler til pcen slik at den kommer opp i 30000? Jeg er ganske usikker på hvilkene deler som er bra for tiden :D.

Lenke til kommentar

Med tanke på at endringer ikke lagres når jeg gir deg linken så går jeg gjennom prosessen her.

Konfigurer selv og velg tilbehør:

- Hovedkort

Skift til ASUS Rampage III Extreme. Gir deg bluetoothtilgang på PCen, litt større plass til RAM og plass til opptil 4 skjermkort om du skulle ønske å utvide litt;D

-Vannkjøling

Corsair H70 Hydro Series CPU Kjøler Socket 775/1155/1156/1366, AM2/AM2+/AM3, 1600~2000 RPM, 120mm Vifte. Maksimal nedkjøling som i lengden gjør slik at pc'en din holder lengre. Kjekt å ha:D

-Skjermkort

ZOTAC GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, native-mini HDMI, HDCP, Graphics Plus, 772MHz

-Skjermkort nr2:

ZOTAC GeForce GTX 580 1536MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, GDDR5, 2xDVI, native-mini HDMI, HDCP, Graphics Plus, 772MHz

Da har du altså dobbel ytelse med et ekstremt skjermkort. Burde holde en stund :D!

Har noen hundrelapper igjen, men dette er vel det beste jeg kommer på :3

Håper dette er til hjelp!

Lenke til kommentar

er det viktig med ekstra ram og de andre delene? for jeg er villig til å gå in extra for det.

Tusen takk for all hjelp :) Dette har hjulpet meg noe helt sykt!

Vil si jeg har en relativt sterk pc, og har selv 6 gig med ram. Har aldri hatt noe problem med ram over hode, hvor jeg som oftest ikke bruker mer enn 35% av mitt fysiske minne. Men om du er i tvil, så kan du alltids slenge inn 2gig mer, for å være på den sikre siden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...