notarget Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hmm.. merka ikke før idag at jeg 'mangler' noe på hovedkortet mitt. Jeg kjøpte et ASUS PE hovedkort litt før julaften, fikk den 20 des. tror jeg. Jeg mangler denne: http://home.no/notarget/hk.jpg Har jeg en annen gammel versjon av kortet? Fler her som mangler den? :-? Edit: Fant også ut jeg ikke har fått med serial ata kabler og firewire kortet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det der er da RAID etellerannet, ikke sant? Du har da en versjon av HK'et UTEN RAID... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Det er raid ja. Men det kan da ikke være riktig at det ikke skal være på. Har sett på ALLE tester av kortet, og da sitter den på. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tviler på at du får gjort noe med det, så du får bare leve uten den. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det er raid ja.Men det kan da ikke være riktig at det ikke skal være på. Har sett på ALLE tester av kortet, og da sitter den på. Finnest to utgaver av kortet og det er bare de luxe versjonen som har raid, du har nok den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå