cxzzxc Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Eg la inn windows2000Pro på nytt i går fordi det var på tide med en formatering. Men når eg skal slå av data`n så tar det lang lang tid før den slår seg av... Så lenge at eg ikkje gidder å vente og bare slår av strømmen. Vist eg bare trykker på sjermen etter eg har venta litt med musa kommer eg inn i windows igjen, så er ikkje sikker eg ka eg skal gjøre formatere på nytt ? eg har jo 60GB med filmer og spill som eg ikkje vil formatere da.. Eg har nyaste norton-antivirus som eg har scanna heile data`n med + Ad-aware 6,5 Pro. Så da sjønner eg ikkje ka som feiler Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Instalert noen programmer? (kan være de som ligger i bakgrunnen og tar lang tid å avslutte) Lenke til kommentar
zion3 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 heisann Jeg hadde det samme problemet selv når jeg hadde win 2000 pro. Jeg tror det er det samme som er nevnt oppfor. Den slo seg av rask helt til jeg en dag installerte et program. Da begynte den å være å treig å slå seg av. Men jeg avinstallerte noen programmer jeg sist hadde installert, og den slo seg av raskt igjen Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hmmm har du lagt inn noen updates fra Windows update pleier å ta lengre tid å slå av restarte pcen da. Hvis du ikke har det prøv å legge inn Service Pack 4 funker veldig fint her ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå