Gå til innhold

Ny barnebok og fagbøker om hund

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har skrevet to fagbøker om hund, og en barnebok. Og så har jeg skrevet en spenningsroman.

Tenkte at jeg måtte fortelle litt om bøkene. Bøkene er utgitt på eget forlag, derfor har jeg ikke noen i ryggen som reklamerer og forteller om at bøkene finnes. Jeg må selv orientere om at bøkene finnes, og selv stå for markedsføring og salg. Derfor tar jeg sjangsen og forteller her om bøkenes eksistens.

”Triks med hund”

post-231219-0-52250000-1298307569_thumb.jpg

Triks med hund, er en bok som passer for alle hunder og hundeeiere

Boken gir leseren grunnteorien i innlæring og trening med hund.

Den inneholder eksempler på mange forskjellige triks, med en detaljert ”skritt for skritt – beskrivelse” av hvordan en kan gå fram.

Triks med hund har fått en strålende bokanmeldelse i bladet vi med hund. Nr.9/2010

Og har fått en god kritikk av leserne. Spesielt at det er lagt opp slik at også nybegynnere kan følge med i svingene.

"På sporet”

post-231219-0-25084200-1298307624_thumb.jpg

På sporet er en bok som passer for alle hunder og hundeeiere. både for den som vil aktivisere hunden, og for dem som vil delta i konkurranser. Boken tar oss med inn i hundens luktverden, og gir leseren kunnskap til å trene menneske spor.

På sporet er faktisk den eneste av bøkene som man også kan få kjøpt på nettsiden Canis. Da de falt for den boken.

"Robin og Zanto redder julen"

post-231219-0-43483600-1298307673_thumb.jpg

Robin og Zanto redder julen, er en hyggelig julefortelling / bildebok som

passer for barn i alle aldre. Boken viser at bare man står sammen, er ingenting umulig.

Robin og Zanto bor hos matmor som er syk.

Julen nærmer seg, og ingen juleforberedelser er gjort.

Hundene innser at hvis det skal bli jul i huset, må de selv sette i gang...

Så har jeg fotografert hundene når de baker pepperkaker og vasker gulv og feller juletre osv.

Til våren kommer også Robin og Zanto på Telttur, Og på fisketur ut for salg.

Robin og Zanto bøkene har virkelig slått ann, og fått en stålende tilbakemelding fra leserne. Og jeg har alt en kø av bestillinger på de kommene bøkene om hundene.

Bøkene egner seg også godt for fremmedspråkelige barn som skal lære seg norsk, og for barn med dysleksi. Passer for barn fra 2-90 år.

Hundene mine har laget en reklamefilm for alle tre bøkene. Filmen kan dere se ved å klikke dere inn på linken under her.

http://www.youtube.com/watch?v=OVfNLykTpRk

Mer om bøkene kan en se ved å gå inn på min hjemmeside. http://www.tormaha.com Der finner man både omtale fra andre som har lest bøkene, pris og bestillingskjema.

Endret av Roza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...