sim Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Fanden, skulle vært med jeg også, med mine über-l33t-slosse-skillz . Får denge Egil litt på skolen på Mandag Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 <innlegg nr.1000> /me fant ut at denne tråden var den han ville poste sitt innlegg nr.1000 i Uansett (må jo skrive noe...) så er jeg blitt komplett avhenging av denne kanalen. Blir helsprø av en "hel" dag uten. Takk til alle som gidder å være med og gjøre denne kanalen til et koselig sted. </innlegg nr.1000> Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Det store spørsmålet: Hvem er #hw.no/linux sin BSD-helpdesk? (lurer litt ) Jeg og moyner er de to som driver med FreeBSD. Utrolig at ingen har nevnt det før. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Da har vi HW-Google til søk, sim til windows, Nichotin og IvIoyner til FreeBSD. Noen andre verv ? Lenke til kommentar
chop Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg er kanalens anime-tøs iaffal.. :smile: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 woord. Hva var det der japanske ordet ditt nå igjen ? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Naruto er en tøff anime serie! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Grunnet at chanfix bugger er vi nødt til å bytte kanal. Om dette blir midlertidig eller permanent er ikke greit å si, menmen. ny kanal er #alinux.no Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ekstremt så efnet skal gjøre det så vanskelig.... arg Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Grunnet at chanfix bugger er vi nødt til å bytte kanal. Om dette blir midlertidig eller permanent er ikke greit å si, menmen. ny kanal er #alinux.no Få Marcel til å forandre forsia da... Jeg vil tro den blir slik permanent.. Stress å bytte kanal hele tia! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå som vi "endelig" starter å få www.alinux.no på trappene skåler jeg for at vi beholder #alinux.no (med økt sikkerhet) og evnt lar det bli offisiell Alinux.no kanal The countdown has begun.. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det lå nok i planene 8) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nå som vi "endelig" starter å få www.alinux.no på trappene skåler jeg for at vi beholder #alinux.no (med økt sikkerhet) og evnt lar det bli offisiell Alinux.no kanal The countdown has begun.. Wohoo! *fryde seg* Da beholder vil #alinux.no Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 på tide å bytte signatur folkens ? 8) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hmm, når vi kjeder oss og ikke snakker om linux, så liker Dummegaas å snakke om peniser. Dette kommer til å gå ut over deg, sim. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nå ble vist sim\ redd. Han måtte slette innlegget nå som han kunne det. sløvt Lenke til kommentar
bkak Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hmm, når vi kjeder oss og ikke snakker om linux, så liker Dummegaas å snakke om peniser. Dette kommer til å gå ut over deg, sim. Jeg tror alle som var aktive unntatt meg snakket om peniser akkurat da. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er det bare meg som tviler på humoren til vår 14 år gamle DummeGaas når han begynner å diskutere peniser på irc ? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er det bare meg som tviler på humoren til vår 14 år gamle DummeGaas når han begynner å diskutere peniser på irc ? tisselur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå