henriksern Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 håper dere ikke rydder opp _for_ mye isåfall, liker kanalen veldig godt som den er Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det store spørsmålet: Hvem er #hw.no/linux sin BSD-helpdesk? (lurer litt ) #Hw.no/LINUX men alle som er intressert i open source og gratis programvare er da velkommne. Også OpenBSD,FreeBSD mm som jo tross alt bygger på samme ideologien som Linux. Alle er velkommne Windows brukere også. Om de er interessert i å vite noe om Linux, hva vi Linux brukere snakker om o.l Småpraten i kanalen er veldig koselig, men jeg liker ikke de litt for useriøse diskusjonene som noen gangen finner sted :? - Men ellers er kanalen for alle Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det er nok en generell *nix-kanal ja. Akkurat når går det jo i FreeBSD :wink: Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg ser at det har blitt en take-over på kanalen, vil bare si at jeg var med å starta kanalen så kommer dere å tar over den, jeg forventer at jeg får tilbake OP-statusen min. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg ser at det har blitt en take-over på kanalen, vil bare si at jeg var med å starta kanalen så kommer dere å tar over den, jeg forventer at jeg får tilbake OP-statusen min. Pga. at det ble svært mange oper(dels fordi enkelte personer op'er folk uten å konsultere med andre) ble det nødvendig å gjøre noe drastisk. Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 De som skal ha op får nok statusen tilbake etterhvert. Dessuten klarer man seg vel en uke uten op status. Og brukerene på #hw.no/linux er såpass snille at det går nok bra Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg er ikke så aktiv på forumet men jeg er på kanalen Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 De som skal ha op får nok statusen tilbake etterhvert. Dessuten klarer man seg vel en uke uten op status. Og brukerene på #hw.no/linux er såpass snille at det går nok bra EN UKE?? hvorfor så lenge? dette er min avskjed fra forumet og IRC kanalen, har aldri vært borti noe så amatørmessig, ja, bare skriv svar på denne, jeg kommer ikke til å være på dette forumet, så skriv hva du vil. jeg var med fra starten av og rekruterte en hel masse til både forumet og IRC kanalen så kommer det noen nye og deoper meg, dette er søren meg ille. det er i grunn litt trist å forlate forumet og IRC kanalen, jeg ble kjent med en god del gode folk der (amdfan,chop,xtc, +++) men jeg lar meg ikke bli behandlet på denne måten over og ut Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Unnskyld meg, men forlater du forumet pga at du ikke har operatørstatus på en IRC kanal som offisielt ikke har noe med hw-nettverket å gjøre? Det er såklart ditt valg, men jeg synes det virker noe sært... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 trekke seg ifra alt på grunn av deoping? .... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 sånn btw, sims antakelser bør ikke tolkes som fakta..... Er nok heller du som tolker det amatørmessig. Husk at en god op ikke trekker forhastede konklusjoner.... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hmmm... jeg var den som tok initiativet og posta tråden som førte til at IRC-kanalen ble startet. Den første som kom inn utenom meg var Dj_Offset, men han har dessverre gitt seg Frankcc, vi får ta en diskusjon på kanalen om hvem som skal ha op og hvem som ikke skal ha op, denne opprydningen ble startet helt uten at iallefall jeg hadde noe med det å gjøre. Heng iallefall på kanalen en stund til, så får vi se hva det blir til. Lenke til kommentar
KakeMonster Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Voldelige tendenser i kanalen. Jeg (jurg) og Egil|B bestemte oss for å skape litt liv i kanalen, og bestemte oss for å slappe Marcel. Her er resultatet. 16:45 * jurg slaps MarcelSB from Egil|B with frankcc's takeover tanker 16:45 * MarcelSB kicks jurg hardt i magen 16:45 * yNx prøver å skille kranglefantene 16:46 * MarcelSB sparker yNx i skrittet mens han går løs på jurg med en hammer 16:46 * jurg kverler MarcelSB med et SU banner 16:46 * DummeGaas klasker ned alle med sin enorme mannestang 16:46 * Kjell_Chr finner fram popcorn og ser på 16:46 * yNx er glad han ikke er kjønnsmoden enda og sitter seg på MarcelSB 16:46 * MarcelSB spidder jurg med et ru-flag 16:47 * jurg er immun mot Ru, og kaster Krf drops matrix style på MarcelSB 16:47 * yNx kaster et isdn kort på nesen til marcelSB 16:47 * MarcelSB dukker unna og kutter strupen til jurg med et visa 16:47 -!- Svedge [[email protected]] has joined #hw.no/linux 16:48 * MarcelSB kaster kjøleribben i ansiktet på yNx 16:48 * jurg brukte Egil|B som skjold, og kaster busskortet til Egil|B på MarcelSB 16:48 * jurg ser at Celeronen til MarcelSB går til helvete 16:48 * MarcelSB tar det i mot med tennene og tygger på det før han spytter det tilbake på jurg 16:49 * jurg spyr grøt i trynet på MarcelSB 16:49 * MarcelSB kaster den brennende celeronen mot jurgs øyne 16:49 * DummeGaas utfører et superduper-31337-h4x0r-kung fu-spark mot ingen spesielle 16:49 * MarcelSB spiser grøten 16:49 * jurg bruker briller som blokkerer 16:49 * yNx kaster ei ølkork i MarcelSBs øye og sier ok til Dj_Offset 16:49 * MarcelSB 's celeron går gjennom alt 16:50 * DummeGaas klasker til MarcelSB pga. hans genitivsapostrof 16:50 * MarcelSB snapper ølkorken med nesetippen og legger den til ølkorksamlingen til kompisen hans 16:50 * DummeGaas forklarer til MarcelSB at man ikke skal ha genitivsapostrof i norsk 16:50 * jurg ser at Celeronen til MarcelSB er på vei ned mot USA's hemmelige überkapitalistiske holdested, under MarcelSBs seng 16:50 * MarcelSB beklager seg til DummeGaas og lover å ikke dra genetiv på /me i fremtiden 16:51 * DummeGaas godtar unnskyldningen 16:51 -!- jurg was kicked from #hw.no/linux by MarcelSB [der gikk du over streken :P] Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hehe. Denne episoden må være en av de mer genialt morsomme hendelsene i kanalen. Det er også bra med litt felles-innslag i tillegg til Dummegaas gullord. Og ja, jeg husket det med genitivs apostroff. Å irritere Marcel er lett når man vet hvordan. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hehe. rett før jeg datt av stolen når jeg leste den loggen Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Linux - tar slappingen et steg lengre enn mIRC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå