Gå til innhold

IRC-kanal for brukerne av linuxforumet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det store spørsmålet: Hvem er #hw.no/linux sin BSD-helpdesk? (lurer litt ;) )

#Hw.no/LINUX

:cry: men alle som er intressert i open source og gratis programvare er da velkommne. Også OpenBSD,FreeBSD mm som jo tross alt bygger på samme ideologien som Linux.

Alle er velkommne :) Windows brukere også. Om de er interessert i å vite noe om Linux, hva vi Linux brukere snakker om o.l ;)

Småpraten i kanalen er veldig koselig, men jeg liker ikke de litt for useriøse diskusjonene som noen gangen finner sted :? - Men ellers er kanalen for alle :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg ser at det har blitt en take-over på kanalen, vil bare si at jeg var med å starta kanalen så kommer dere å tar over den, jeg forventer at jeg får tilbake OP-statusen min.

Pga. at det ble svært mange oper(dels fordi enkelte personer op'er folk uten å konsultere med andre) ble det nødvendig å gjøre noe drastisk.

Lenke til kommentar
De som skal ha op får nok statusen tilbake etterhvert. Dessuten klarer man seg vel en uke uten op status. Og brukerene på #hw.no/linux er såpass snille at det går nok bra :)

EN UKE?? hvorfor så lenge?

dette er min avskjed fra forumet og IRC kanalen, har aldri vært borti noe så amatørmessig, ja, bare skriv svar på denne, jeg kommer ikke til å være på dette forumet, så skriv hva du vil.

jeg var med fra starten av og rekruterte en hel masse til både forumet og IRC kanalen så kommer det noen nye og deoper meg, dette er søren meg ille. det er i grunn litt trist å forlate forumet og IRC kanalen, jeg ble kjent med en god del gode folk der (amdfan,chop,xtc, +++) men jeg lar meg ikke bli behandlet på denne måten

over og ut

Lenke til kommentar

Hmmm...

jeg var den som tok initiativet og posta tråden som førte til at IRC-kanalen ble startet.

Den første som kom inn utenom meg var Dj_Offset, men han har dessverre gitt seg :(

Frankcc, vi får ta en diskusjon på kanalen om hvem som skal ha op og hvem som ikke skal ha op, denne opprydningen ble startet helt uten at iallefall jeg hadde noe med det å gjøre.

Heng iallefall på kanalen en stund til, så får vi se hva det blir til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Voldelige tendenser i kanalen. Jeg (jurg) og Egil|B bestemte oss for å skape litt liv i kanalen, og bestemte oss for å slappe Marcel. Her er resultatet.

16:45  * jurg slaps MarcelSB from Egil|B with frankcc's takeover tanker

16:45  * MarcelSB kicks jurg hardt i magen

16:45  * yNx prøver å skille kranglefantene

16:46  * MarcelSB sparker yNx i skrittet mens han går løs på jurg med en hammer

16:46  * jurg kverler MarcelSB med et SU banner

16:46  * DummeGaas klasker ned alle med sin enorme mannestang

16:46  * Kjell_Chr finner fram popcorn og ser på

16:46  * yNx er glad han ikke er kjønnsmoden enda og sitter seg på MarcelSB

16:46  * MarcelSB spidder jurg med et ru-flag

16:47  * jurg er immun mot Ru, og kaster Krf drops matrix style på MarcelSB

16:47  * yNx kaster et isdn kort på nesen til marcelSB

16:47  * MarcelSB dukker unna og kutter strupen til jurg med et visa

16:47 -!- Svedge [[email protected]] has joined #hw.no/linux

16:48  * MarcelSB kaster kjøleribben i ansiktet på yNx

16:48  * jurg brukte Egil|B som skjold, og kaster busskortet til Egil|B på MarcelSB

16:48  * jurg ser at Celeronen til MarcelSB går til helvete

16:48  * MarcelSB tar det i mot med tennene og tygger på det før han spytter det tilbake på jurg

16:49  * jurg spyr grøt i trynet på MarcelSB

16:49  * MarcelSB kaster den brennende celeronen mot jurgs øyne

16:49  * DummeGaas utfører et superduper-31337-h4x0r-kung fu-spark mot ingen spesielle

16:49  * MarcelSB spiser grøten

16:49  * jurg bruker briller som blokkerer

16:49  * yNx kaster ei ølkork i MarcelSBs øye og sier ok til Dj_Offset

16:49  * MarcelSB 's celeron går gjennom alt

16:50  * DummeGaas klasker til MarcelSB pga. hans genitivsapostrof

16:50  * MarcelSB snapper ølkorken med nesetippen og legger den til ølkorksamlingen til kompisen hans

16:50  * DummeGaas forklarer til MarcelSB at man ikke skal ha genitivsapostrof i norsk

16:50  * jurg ser at Celeronen til MarcelSB er på vei ned mot USA's hemmelige überkapitalistiske holdested, under MarcelSBs seng

16:50  * MarcelSB beklager seg til DummeGaas og lover å ikke dra genetiv på /me i fremtiden

16:51  * DummeGaas godtar unnskyldningen

16:51 -!- jurg was kicked from #hw.no/linux by MarcelSB [der gikk du over streken :P]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...