Gå til innhold

iPhone 3GS fryser (svart skjerm med eple logo)

Anbefalte innlegg

Det som skjer er at (som regel mens jeg er i telefonsamtale) telefonen fryser helt. Skjermen viser bare Apple logoen på svart bakgrunn - slik som i oppstarten av telefonen. Hard reset av telefonen fungerer ikke - Apple logo returnerer på svart bakgrunn, men en kommer ikke videre.

For å løse seg ut av floka er det bare tilkobling til strøm og deretter hard reset som hjelper. Når telefonen kick-starter er en merkelig nok tilkoblet nettverket. Ingen PIN trengs for å ringe... Dersom en låser telefonen med PIN må denne skrives inn, men ikke noe mer...

Jeg kjører nå OS v4.2.1, men problemet eksisterte under v4.1 også.

Jeg har forsøkt å feilsøke dette problemet etter beste evne. De første gangene trodde jeg telefonen gikk tom for strøm, men det viste seg etterhvert at problemet skjer uavhengig av batteristatus. Siste gang dette skjedde var i dag, og da viste batterimåleren 87% etter at jeg fikk gang på telefonen igjen.

Noen som kjenner seg igjen?

Noen som har noen ide om hva som skjer?

Siden problemet er intermittent ser jeg mørkt på å sende den til service for å finne ut av dette. Problemet kommer ca. 1 gang per uke nå, men ikke på samme dag eller tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...