CapitalSheep Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg gå på vg3 på almen, og da skal vi ha egentrening der vi i 1. termin skal det handle om grunntrening + litt om uheldige sider ved trening. Den innleveringen var jeg ganske fornøyd med, og forventet en sterk 4. Jeg hadde vært veldig grundig og beskrevet godt hvordan jeg gjorde ting, og hvorfor. Men likevel fikk jeg en svak 3 sammen med 2/3 av klassen. Nå er vi på termin 2 og skal velge en idrett selv og skrive litt om ulike teknikker og jeg har ingen anelse på hva jeg kan forbedre meg på. Jeg har innlevering ved midnatt så har ikke så det haster litt. Noen som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg skrev egentreningsrapport på ungdomsskolen i tiende klasse. Jeg vet ikke om hvordan jeg kan gi deg tips på andre måter enn at det er viktig å holde det ryddig og uten skrivefeil (er ikke norsk, men alltid et pluss). Rapporten av egentreningen burde hovedsaklig bestå av "Hva du gjorde", "Hvordan" og "Hvorfor" og muligens tiden som ble brukt. Det begynner å bli en liten stund siden. Dessuten er du to år eldre enn meg, og du har sikkert gjennomgått disse simple rådene. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Siden du går allmenn vet jeg ikke helt hva de forventer. Går selv idrettsfag så der stiller de nok større krav. Kanskje du kan være mer spesifikk i det du skriver? Eksempelvis hvis du skriver styrketrening kan du utdype det om det er maksimal styrke, utholdende, eksplosiv, hvilke muskler/muskelgrupper du trener o.l. Men som sagt, litt vanskelig å si noe ettersom jeg ikke vet hvordan du har gjort det og hva de forventer på allmenn. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Det er ikke nødvendig lengre. Fristen for å levere var 21. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå