Diskutant Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Spilte fotball igår, fikk en ball i testiklene. Ca hvor farlig er dette egentlig? Hvor stor er egentlig faren for sterilitet ved gjentatte fotballer mot testiklene? Ja, dette lurer jeg faktisk på.. Endret 21. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Så lenge ikke noe knuses inni der så er det vel ikke farlig? Jeg har blitt truffet mye i denne regionen, men har nå fått 2 unger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 formelen er 0,5 kiologram ganger farten delt på 0,25 så har du varet på hvor farlig det er. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Godt noen er voksne nok til å gi meg seriøse svar. Takk, nabogutten. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Godt noen er voksne nok til å gi meg seriøse svar. Takk, nabogutten. Dumme spørsmål gir dumme svar . Endret 25. februar 2011 av ChrML 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan i alle dager er det et dumt spørsmål? Som McHalvorsen er det ikke farlig med mindre noe knuses, som kan kreve en del kraft. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå