AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvor mye sæd er det normalt kommer ut i en utløsning? Og hvor "våt" blir en jente når hun blir våt? Blir hun liksom fuktig, eller så våt at du ser det? Lenke til kommentar
Jarley Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Har hørt at det kommer gjennomsnittlig 2 millioner sædceller, hvorvidt det stemmer er jeg ikke sikker på. Det andre kan variere fra jente til jente, men det er som regel ikke tørt om du gjør ting rett hvertfall Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Normal mengde sæd er vel ca 1 spiseskje. Dersom du er gutt burde du visst dette. Vått blir det, vist du gjør noe riktig. Dersom du er jente så burde du visst dette. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det varier på hvor våt jenter blir. Noen trenger glidemiddel for å få til ett samleie, mens hos andre så skvulper det mens du fingrer henne. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Normal mengde sæd er vel ca 1 spiseskje. Dersom du er gutt burde du visst dette. Vått blir det, vist du gjør noe riktig. Dersom du er jente så burde du visst dette. Og dersom h*n er 8 burde du visst det? Er enig i det du sier, men det er ikke sikkert man fyller en spiseskje om man onanerer mye. Endret 21. februar 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
aneias Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Hørt at det kommer ca bare en teskje, men dere gutta veit vell dette best Endret 21. februar 2011 av aneias Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er vel heller lite sannsynlig at h*n er 8 år, da de ikke tenker på slike ting når de er så unge. Ihvertfall gjorde ikke jeg det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Er vel heller lite sannsynlig at h*n er 8 år, da de ikke tenker på slike ting når de er så unge. Ihvertfall gjorde ikke jeg det. Jeg beklager. Litt dumt sagt av meg, men håpte du skulle ta det med en spiseskje salt Edit: Det jeg mente var at det slettes ikke er alle som går rundt og vet slike ting. Veldig mange vet overaskende lite om både seg selv og andres kropper, selv i ganske voksen alder. Endret 22. februar 2011 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det er fordi noen ikke er åpen nok for å utforske seg selv. Gjennom puberteten og tenårene begynner man å kjenne kroppen sin og se hva den er i stand til. Om man ikke utforsker den mer og prøver å finne egne grensene, blir man ikke kjent godt nok med kroppen sin. Når det gjelder spermproduksjon hos gutter, varierer det; etter alder, kroppsbygning og næringsinntak. Ja til og hvor ofte de onanerer også. Det er naturlig at man får økt produksjon om man holder seg i f.eks en uke istedenfor å gjøre det hver dag. Når det gjelder antall, er jeg også usikker, men har lest det er snakk om fra hundre tusener til millioner. Jenter kan jeg ikke så mye om, men varierer nok hos dem også, individ etter individ. Som nevnt over må noen bruke glidemiddel mens andre bare renner det av. Kommer også an på hvor kåt og tent jenta er. Dette er basert på egne erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå