Gå til innhold

Thinkpad t400s strømtap?

bobz

Anbefalte innlegg

Jeg har nå litt skummelt spontant bestillt en t400s brukt.

Den er godt utrustet med bla.a ssd disken og den kraftigste cpuen.

Men leser nå i ettertid at svært mange opplever at maskinen slår seg ofte av uten forvarsel, noen skriver og kvaliteten ikke er det man forventer av en thinkpad.

Så derfor lurer jeg på om det er noen her som har erfaring med maskinen? og kan dele sine meninger.

(kvaliteten er jo tross alt mitt største kriterie for den maskinen)

selv tenker jeg det ofte er de som har problemer som skriver negativ omtale, mens de som har en helt fungerende maskin gjerne ikke deler at de er fornøyde med produktet..

På forhånd Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber med en del T400s og T410s på arbeid, og har aldri hatt noen problemer som du beskriver. :)

Dette er gode pc-er, med lav vekt og godt tastatur.

Eneste problemet med Lenovo tastatur er FN-tasten som er nederst til venstre, hvor CTRL burde være.

Enig - jeg hadde T400 inntil nylig, den var nydelig for sitt bruk, tålte mye og var en ytterst stabil og pålitelig maskin. Eneste problemet jeg hadde var min egen feil.

Lenke til kommentar

Høres lovende ut!

har alltid hat sansen for de maskinene, så hvis det eneste iritasjonsmomentet er fn knappen, så ser eg virkelig fram til den maskinen! sovidt etter jeg har forstått er det en av de minste bærbare med cd-rom

Lenke til kommentar

Høres lovende ut!

har alltid hat sansen for de maskinene, så hvis det eneste iritasjonsmomentet er fn knappen, så ser eg virkelig fram til den maskinen! sovidt etter jeg har forstått er det en av de minste bærbare med cd-rom

Jepp, de er lette og solide. Glad jeg i tillegg slipper bekymringene med harddisker som ryker.

Eneste jeg savner av en bærbar nå er OLED-skjermer istedet for LCD. Da snakker vi pc-er som tåler at du smeller igjen lokket og springer deg en tur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg hatt maskinen litt over en uke, og kan lykkelig si maskinen aldri har skrud seg av. Derimot har den grei batterilevetid for å være et år gammel, 3-4timer. Den er også herlig responsiv med ssd. Den er også heelt lydløs, bortsett fra når maskinen jobber, for da kommer det merkelige lyder fra høytalerene, noe som faktsisk kan være irriterende. Opplevd det før, men da kunne jeg bare skru ned volumet...

Endret av bobz
Lenke til kommentar

Jeg jobber med en del T400s og T410s på arbeid, og har aldri hatt noen problemer som du beskriver. :)

Dette er gode pc-er, med lav vekt og godt tastatur.

Eneste problemet med Lenovo tastatur er FN-tasten som er nederst til venstre, hvor CTRL burde være.

Jeg sitter her med reservemaskinen min, en T61. Den måtte jeg kjøpe for at jeg hadde en IBM/Lenovo Thinpad T60. Skikkelig mandagsmaskin. I løpet av ett år skiftet jeg 3 eller 4 tastatur. Det var alltid feil, og når jeg endelig krevde ny maskin så var det RÆÆÆVA serivice fra Lenovo Norge. Hadde også en T400 her i huset, og der gikk hovedkortet etter ei uke. Denne her T61 og en annen funker. Aldri mer Lenovo på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...