Lami Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Hei! Har en slik Hyro 9000 ST HDTV PVR mottaker koblet til TV'en og en harddisk koblet til dekoder/mottaker. Når jeg har lagt inn serier og episoder på harddisken og skal spille de av på TV'en så er det slik at det er noen episoder som funker fint å se. Men noen episoder så hakker episodene så sinnsykt! Ofte stopper det opp og går slik: [lyd i en scene] Hei, hva skjer? Hei, hva skjer? Hei, hva skjer? Altså, den spiller det repiterende etterhverandre. Da er jeg nødt til å spole eller ta på pause. Men det hjelper ikke visst jeg skrur mottakeren av og på eller noe sånt. Når jeg ser episodene på PC'en så er det INGEN problemer. Hvorfor får jeg slike problemer hvor det hakker og ting stopper opp når jeg ser de på TV'en fra harddisken som er koblet til dekoderen/mottakeren? Håper dere skjønte! Hjelp! Endret 21. februar 2011 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Ingen ideer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har hatt en del forskjellige PVR bokser, og alle har hatt mer eller mindre problemer. Det finnes ingen som fungerer 100%. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Ah, skikkelig kjedelig må jeg si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå