k-orm Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Til alle flysimulator fantaster, hva med et slikt oppsett? Air L33t Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har sett noe slikt før, men det slutter aldri å imponere. Tipper fyren ikke har penger til å ta flysertfikatet. Men jeg tipper vel det er medisinske grunner, for har han råd til dette oppsettet, burde han nesten ha råd til eget fly Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har sett noe slikt før, men det slutter aldri å imponere. Tipper fyren ikke har penger til å ta flysertfikatet. Men jeg tipper vel det er medisinske grunner, for har han råd til dette oppsettet, burde han nesten ha råd til eget fly eller rom raket Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Haha, det var heftig, ja. Tror heller jeg tar et ordentlig flysetifikat og kjøper ordentlig fly når heg vokser opp, framfor det der. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Stilig, men stusser litt over valg av joystick. Ser ut til at han bruker en Logitech Wingman EttEllerAnnet 3D, ikke akkurat det jeg hadde valgt hvis jeg ville hatt best mulig opplevelse uten at penger hadde noe å si... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 etter å ha brukt så mye penger på skjermer mm. så skulle det ikke overraske meg at han slet litt med joystick budsjettet Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 etter å ha brukt så mye penger på skjermer mm. så skulle det ikke overraske meg at han slet litt med joystick budsjettet Han kunne ofret skjemen som viser høyre vinge, kanskje? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har fremdeles langt igjen! http://home.smartcall.no/fje084/images/fs2002.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå