Gjest Slettet-7WbUbXyU Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har planer om å skaffe meg Desire, men lurer på om jeg skal vente på denne. Noen som tror det er en god idé, i og med at jeg per i dag har en fungerende mobil? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 ingen grunn til å ha hastverk på mobilfronten. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Så Desire S vil nok ikke ligge over 4000,-. Men såklart,noen butikker liker jo å ta veldig godt betalt. Tidlige priser fra leverandør tyder på at butikker vil gå omtrent i null ved å selge mobilen til ca. 4100 kr. Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dual core eller ikke. Desire s har fått kritikk på diverse fora og nettsider for mangel på tokjerneprosessor. Dette blir helt feil. Htc har gjort mange gode trekk med desire s. Aluminiumkropp og tilnærmet lik innmat som desire hd i samme størrelse(litt mindre faktisk) som desire. Gingerbread som desire s kommer med er mer optimalisert for spill ved at den prioriterer det aktuelle spillet foran andre prosesser. Med mindre man ikke ønsker en kraftig skrytemaskin i lomma som kan skilte med hele to prosessorkjerner og åttekjerners grafikkkort, vil desire s holde for de fleste. Dog synes jeg htc kunne brukt enn litt mer super duper skjermteknologi og muligens dyttet inn åtte megapiksler... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 størrelse på sensor har mer betydning enn antal megapiksler. man vill også få mindre strørrelse og bedre kvalitet på bildene om størrelse på sensor blir prioritert forran megapiksler. Lenke til kommentar
Androod Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ingen grunn for eiere av Desire å oppgradere til denne, veldig få endringer. Desire vil få Android 2.3 har HTC sagt. Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Ingen grunn for eiere av Desire å oppgradere til denne, veldig få endringer. Desire vil få Android 2.3 har HTC sagt. Virkelig? Kilde? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 http://androidcommunity.com/htc-desire-to-get-android-2-3-update-20110218/ fant en nyhet om det mens jeg satt å browsa på kvelden =) Lenke til kommentar
kommentatoren Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg trenger sårt ny en ny mobil, og vurderer denne. Koster nå 3890,- på netonnet som forhåndsbestilling. Vil denne gå litt ned i pris etter lansering, eller er dette en bra pris? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Stusser litt på "vitsen" med modellen. Det er vel i praksis en HTC Desire HD med mindre skjerm? Ellers, ang. "testen" Desire HD skjemmes noe av inntrykket av de tynne lukene for batteri, SIM-kort og minnekort. Ingen av disse ser helt ut som om de hører hjemme der de skal være. På Desire S merker vi ingenting til slike problemer. Jeg var selv utrolig redd for å knekke den luken til batteriet, da den ikke løsnet øverst først.. Men etter jeg fikk den av i en bit, var det ikke noe problem. Jeg sitter med generell høy kvalitetsfølselse over HTC Desire HD. Den er tung og SVÆR! Nesten litt svær. Når jeg tenker over det, kan det være at denne nye HTC er bedre for noen. Jeg er alltid redd for å miste desire hd hver gang jeg tar den inn/ut av lommen. Skal sies jeg kom fra X10 Mini til Desire HD, så overgangen i str og vekt var jo enorm :-P Men når jeg holder den i hånden og holder på med f.eks. wordfeud eller surfer på nettet med flash, m.m., er str og vekt fort glemt. Dog., burde kanskje HTC lansert de nye med dual core? Dunno... Jeg hadde i alle fall kjøpt meg en lg x2, om jeg skulle kjøpt noe av det som er ute nå.. 2.3 tror jeg kommer til desire hd i slutten av denne måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg