fjarle Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Denne tar over for HTC Desire, og vi har sett nærmere på den. Les mer Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Litt lite nytt spør du meg. Som det skrives er det små endringer og forbedringer fra dagens Desire. Jeg som har "gamle-Desire" ser ingen grunn til å bytte pga denne telefonen. Blir uansett spennende å se hvilket prisnivå den legger seg på. Skulle jeg valgt en av de nye HTC telefonene, hadde jeg nok holdt en knapp på Incredible S. Den får 4' skjerm, noe som er passelig for mine lommer. Tror nok uansett at den gamle telefonen får holde litt til. Hva er egentlig greia med å legge S til i navnet? Fra før har iPhone og Samsung gjort dette. Hva med å tenke litt nytt? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Håpet på at den hadde hardware-knapper nederst slik som desire. Det er et must for min del Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Betyr dette at HTC ikke vil oppdatere den vanlige Desire med Android 2.3 som vi allerede har ventet på i over 2 måneder? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Blir dette en ny Razr-historie hvor også HTC syntes de har funnet en vinneroppskrift og derfor ikke gidder å fornye seg? Som en over meg her sa, hadde jeg hatt Desire, så hadde jeg ikke giddet å oppgradere i denne omgang. Lenke til kommentar
Howy95 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Skuffende av HTC. Samsung Galaxy S II FTW, pplz! Hvordan kan noe så skamfullt som en enkel-kjerne bli årets mobil når det finnes doble kjerner? Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bedre ytelse av batteriet kanskje ? Eller at to-kjernern ikke er optimalisert ordntli... Alt for tidlig å si noe ennå Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 htc har egentlig vært veldig flinke til å opdatere android telefonene kontra mange andre produsenter. de er ganske trege dog. trur ikke de dropper 2.3 til desire Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 jeg tipper samme prisklasse som gamle desire når den ble lansert. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Håper de får ut en versjon med fysisk qwerty litt raskere denne gangen enn med Desire Z Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Håper de får ut en versjon med fysisk qwerty litt raskere denne gangen enn med Desire Z Tror desire Z er qwerty versjonen av denne, heller enn originale desire. Dette blir en bra telefon hvis den prises riktig (bør ligge rundt 3000) og kommer ut i rimelig nær fremtid. Men den kan på ingen måte konkurrere med de nye dobbelkjernetelefonene. Regner med HTC må vente på quallcom sine dobbelkjerne CPUer. jeg tipper samme prisklasse som gamle desire når den ble lansert. Ville være skuffende, da er eneste salgsargumentet at den har android 2.3. Det har skjedd mye i android markedet siden lansering av desire, men ikke så mye er skjedd med denne modellen. Endret 21. februar 2011 av EirikLF Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 selv om cpu-en har samme klokkehastighet betyr det ikke at den er ganske mange prosent kjappere. hver genrasjon ARM har ganske store ytelsehopp syntes jeg. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Skuffende av HTC. Samsung Galaxy S II FTW, pplz! Hvordan kan noe så skamfullt som en enkel-kjerne bli årets mobil når det finnes doble kjerner? Les artikkelen. Den ble årets mobil i 2010. Det fantes ikke to-kjerne prosessorer i noen mobiltelefoner i 2010. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvordan kan noe så skamfullt som en enkel-kjerne bli årets mobil når det finnes doble kjerner? Dette er ei heller toppmodellen til HTC. Neste toppmodell fra htc er garantert kjappere enn 1ghz. Ville heller hatt en 1.3+ghz cpu enn dual core da android ikke må tilpasses en enkeltkjerne prosessor. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Om Desire 2 får samme startpris som forrige Desire hadde ved lansering, da rundt 4500kr, skal de virkelig markedsføre godt, da mobiler som LG X2 og Samsung Galaxy S2 starter på litt over 5000 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 selv om cpu-en har samme klokkehastighet betyr det ikke at den er ganske mange prosent kjappere. hver genrasjon ARM har ganske store ytelsehopp syntes jeg. Er ikke neste generasjon fra ARM, det finner du kun i dobbeltkjernemodellene(unntatt quallcom sin). Forskjellen består stort sett av langt bedre GPU (men fortsatt ikke like rask som samsung/nVidia) og 45 nm. prod. teknikk. Greit nok at det er vesentlige forbedringer, men ikke noe som skiller seg ut i dagens marked og ikke noe mer enn det som er i Desire Z og HD. Lenke til kommentar
J0llsrud Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg kjøpte min Desire ganske tidlig etter lansering, jeg ga vel da 3850,-. Og Desire HD koster jo faktisk under 4000,- på Lefdal og PIXmania. Så Desire S vil nok ikke ligge over 4000,-. Men såklart,noen butikker liker jo å ta veldig godt betalt. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Veldig godt utseende etter min mening. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Synes denne ser bra ut jeg. Er jo rett å slett en HTC Desire HD bare i nettere innpakning, skarpere skjerm og forhåpentligvis bedre batteritid. Noe den burde ha i og med at den har ett større batteri og mindre skjerm. Får bare håpe HTC ikke driter seg ut på prisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg