hade154 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Fungerer logitech G35 på PS3? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Lurer på det samme men etter hva jeg klarer å finne ut etter noen raske Googlesøk er svaret dessverre nei. Men godt mulig det er fikset i det aller siste? Noen som vet eller har testet? Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hehe - bestilte meg dette i forrigårs, så jeg lurer på det samme Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Regner med du bestilte det på Komplett til 500? Isåfall trenger du ikke å lure så veldig lengre mere siden de leverer raskt. Bare å teste ut når du mottar det og poste her Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 G25 ratt fungerer - men det spørs om det er et spesifikt oppsett for rattet i gt5. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ratt? Her snakker vi altså om et headset: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=435893 Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 oops. Det er kun usb, ikke sant? Ps3en støtter ikke profiler for å kjøre lydkortet via usb, dessverre. Kommer aldri til å bli oppdatert heller (siden mangel på USB/bt-profiler ikke blir snakket om på Gaf, eller noe). Du trenger et sett rca-doblere for å få det til. ..Sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå