Magz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Noen som kan gi meg instillingene for epost på telenor? Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Gå inn på www.telenomobil.no Skal stå der. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Men det kommer feil når jeg skal ha instillingene Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg veit desverre ikke hvordan innstillingene på Telenor er. Du får nesten ringe telenor mobil kundeservice. Hvis ikke det er noen her som veit det da...? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Send sms MPOST til 1999 for å få brukernavn, passord og navn på e-postservere. Dette finner du også hvis du logger deg inn på Mine sider. Lenke til kommentar
marius84 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Funker dette med tele2 abb? Får melding om at bestillingen er registrert men får ikke tilsendt brukernavn og passord Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Her finner du masse info om hvordan du kan lese mobilpost( husk at du må ha et et telenor abb for å kunne gjøre dette) https://telenormobil.no/ums/options.do Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Funker dette med tele2 abb? Nei, Mobilpost er en tilleggstjeneste for Telenor M kunder. Lenke til kommentar
pgeder Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Eg har bestillt mobilpost fra telenor, men funker ikkje å legge dette inn i epost leseren. Vistnok fordi du må ha mobilpost pluss abonement som koster 20 kr ekstra i måneden. kan nokon gi en grei bruksvisning til korleis ein legg dette inn og hvilken servere som skal brukes, passord o.l.? Lenke til kommentar
pgeder Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 ps finn ingenting på www.telenormobil.no - mobilpost Lenke til kommentar
Magz Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 ikke jeg heller, skjønner ikke helt åssen det funker, jeg har fått epost adresse men har ingen instillinger eller noe Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 mobilpost vet jeg ikke om funker sammen med epostsystemt i t610 siden mobilpost rett og slett konverterer over en epost sendt til (ditt mobilnummer)@mobilpost.no til en sms som så blir sendt til din mobil. men det kan hende jeg tar feil... epostsaken i t610 er vel mer beregnet på ekte epostkasser, men jeg får ikke til å koble dne til min eksisterende online kasse, go fig... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 hmm dette kan tydligvis ikke sies for ofte www.dintelefon.net gå på mailoppsett. T610 oppsettet er nøyaktig likt t68i funker med alle pop og imap kontoer. for de som ikke vil betale blodsugeravgiten til telenor kan jeg anbefale www.myrealbox.com Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 huh! Tele2 kunder kan da bruke EKTE epost.. ikkje mobilpost jall. GPRS og tele2 = gratis epsot. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hmm dette kan tydligvis ikke sies for ofte www.dintelefon.net gå på mailoppsett. T610 oppsettet er nøyaktig likt t68i funker med alle pop og imap kontoer. for de som ikke vil betale blodsugeravgiten til telenor kan jeg anbefale www.myrealbox.com takk, der funka den endelig ser vist ut til at det eneste jeg trengte var en dns ip, skikkelig dust... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå