JLocke Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det mulig å få Google Chrome til å vise det nye fanevinduet med en gang når du åpner det, og ikke slik at du forblir i det gamle vinduet, og så må klikke på den nye fanen. Kronglete forklart, men jeg håper essensen er noenlunde forståelig. Firefox hadde i alle fall den muligheten, så det ville vært merkelig om ikke Chrome også har det (et eller annet sted...). Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Mener du når du åpner en link ved å trykke på linken med CTRL inne, eller bruker musehjulet til å trykke på knappen? Edit: For hvis det er det du mener, så kan du CTRL+Shift og så trykke på linken. Bruker du bare Shift åpnes fanen i et nytt vindu. Endret 21. februar 2011 av Zash Lenke til kommentar
JLocke Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) For hvis det er det du mener, så kan du CTRL+Shift og så trykke på linken. Det er dette jeg er ute etter. Er det mulig å få dette ved å klikke på scrollen, og ikke de to knappene? Endret 21. februar 2011 av JLocke Lenke til kommentar
phlake Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bruk "Tabs to front"-extension som du finner her. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Ser faktisk ikke så det er en mulighet å forandre på keybindings i Chrome(!) Noe jeg egentlig finner merkelig. Men hvis du leser på punkt 7 på denne siden, så kan det kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå