-iL- Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei, nå som ski VM nærmer seg og de fleste av oss er stuck på arbeid når øvelsene går, så trenger vi en løsning for og se på nrk.no hvis man ikke har Norsk IP. Min arbeidsplass har dansk IP. Er VPN løsningen? Jeg kan ingenting om dette, men er oppegående nok til og konfigurere/sette opp det meste. dvs installere noe hjemme, så jeg bruker min hjemme-ip (som har internet fra Get) Software og anbefale? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 VPN skal fungere, en kompis bruker i hvert fall det til å se materiale som kun er ment for USA ved hjelp av en VPN. Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Er godt fornøyd med OverPlay VPN. Koster 9,95$ pr. mnd. De har server også i Norge. Man installerer medfølgende programvare, velger hvilket land man vil ha, så er man i gang. Link: www.overplay.net Heia Norge Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 ingen som har noen bra svar? av det jeg har googlet, trenger man da ikke kjøpe noen tjeneste? er det ikke bare sett opp en server hjemme? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Her skal det vel stå nok til at du kommer i gang hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå