fredonor Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei! Er det jeg som har mistet alle søkeskills, eller? Jeg leter etter en bakplate til prosessorkjøler (S775). Er dette mulig å få tak i alene? Takk for alle eventuelle svar! Lenke til kommentar
JAH Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kjekt å vite hvilken kjøler det er snakk om Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Det er en Nexus-kjøler, men jeg trodde ikke det hadde noe å si. Hullene i hovedkortet er vel standard? Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Om du gidder å lese første innlegg, så ser du kanskje at jeg har forsøkt å søke etter det. Om du bare skal slenge inn et innlegg for å leke forumtroll og være wiseass kan du ta deg en tur til habbo eller moviestarplanet. Der finner du sikkert folk på ditt nivå... Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) En Sånn en? Googlet dette. Endret 21. februar 2011 av T0rd Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Thanks :-) Jeg forsøkte meg på norsk, og fikk ikke så mye ut av det... Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bare hyggelig å hjelpe til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå