el_cash Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg er ute etter noe så sært som en rød laptop. :oops: Den skal da aller helst være knallrød eller kirsebærrød, men alle nyanser av rød vil vurderes. Både pc og mac og alt annet er spennende...! Noen som vet hvor eller hvordan jeg kan få tak i en slik en - uten bruk av rødmaling? Håper på svar - optimist som jeg er! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 En kommunisk-Laptop? En rød ultraportabel... kan den kalles "Mao's lille røde" ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 er en leverandør i england(trur je')som selger lap-toper og desk-toper som lissom skal være suuuper pc-er.og du kan bestille i alle regnbuens farger Dess verre husker jeg ikke navne på'rem :oops: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Får jeg spørre hvorfor fargen betyr så mye? Det virker jo ikke som at innmaten i maskinen betyr døyten, så lenge den er rød på utsiden... Lenke til kommentar
knut Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 voodopc selger sine laptoper hvor du kan velge mellom endel forskjellige farger. http://www.voodoopc.com/systems/notebook.aspx gå inn på hver av de forskjellige maskinene for å se de forskjellige fargene. De er også på vei med en bærbar med mobility radeon 9600 og en 7200 rpm 2,5" disk voodo m:460 Lenke til kommentar
beh Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Mulig dette ikke er helt det du vill ha men noen må jo nevne det... Kjøp en hvit mac (iBook) fjern den hvite fargen på insiden og male den rød istdet: http://www.applefritter.com/hacks/redwhite/index.html Eller du kan ta en gammel Powerbook (de er litt billigere): http://www.applefritter.com/hacks/jill/index.html Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hehe, skjønner at dere lurer på hva i all verden jeg skal med en *rød* laptop. Vel, den er ikke til meg, men til kjæresten som kun skal bruke den til å skrive på og surfe på nett og maile og bruke im - dermed blir egentlig OS uinteressant, og utseende dertil viktig. Takker for alle tips hittil - tar gjerne imot enda flere tips om røde laptoper! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Man virker jo ganske blond når man kommer bærende på en knall rød laptop.. Mimrer på Legally Blonde.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Man virker jo ganske blond når man kommer bærende på en knall rød laptop.. Mimrer på Legally Blonde.. Samme her. btw, hvis hun bryr seg om fargen på laptop'en så tviler jeg på at hun skjønner seg på andre systemer enn Windows. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Man virker jo ganske blond når man kommer bærende på en knall rød laptop.. Mimrer på Legally Blonde.. Samme her. btw, hvis hun bryr seg om fargen på laptop'en så tviler jeg på at hun skjønner seg på andre systemer enn Windows. Det du sa der sier vel mere om deg enn om henne egentlig! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Man virker jo ganske blond når man kommer bærende på en knall rød laptop.. Mimrer på Legally Blonde.. Samme her. btw, hvis hun bryr seg om fargen på laptop'en så tviler jeg på at hun skjønner seg på andre systemer enn Windows. Det du sa der sier vel mere om deg enn om henne egentlig! Du får mene hva du vil. Jeg for min del synes at den rød laptop er dritstygt. En som velger maskin etter farge tviler jeg på har så veldig store datakunnskaper Men tilbake til topic. Jeg var innom Lefdal i dag for å kjøpe et digital kamera (det var faktisk billigst der) og der så jeg at de hadde en rød Toshiba laptop. Husker ikke modellnavnet. Den hadde en stor widescreen-skjerm og var rødfarget. Den var vel mere flyttbar enn bærbar, men den var iallfall rød, og som alle vet så er det jo fargen som er viktigst. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Men tilbake til topic. Jeg var innom Lefdal i dag for å kjøpe et digital kamera (det var faktisk billigst der) og der så jeg at de hadde en rød Toshiba laptop. Husker ikke modellnavnet. Den hadde en stor widescreen-skjerm og var rødfarget. Den var vel mere flyttbar enn bærbar, men den var iallfall rød, og som alle vet så er det jo fargen som er viktigst. på lefdal? hm. skal prøve å finne ut hva slags modell dette var snakk om - takk for tipset! =) og jeg mottar fortsatt gode tips hvis noen vet om en rød laptop! :wink: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Men tilbake til topic. Jeg var innom Lefdal i dag for å kjøpe et digital kamera (det var faktisk billigst der) og der så jeg at de hadde en rød Toshiba laptop. Husker ikke modellnavnet. Den hadde en stor widescreen-skjerm og var rødfarget. Den var vel mere flyttbar enn bærbar, men den var iallfall rød, og som alle vet så er det jo fargen som er viktigst. på lefdal? hm. skal prøve å finne ut hva slags modell dette var snakk om - takk for tipset! =) og jeg mottar fortsatt gode tips hvis noen vet om en rød laptop! :wink: Lefdal på Alnabru, ja, men som sagt. Den er stooor! Men skjermen var helt konge. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Hehe, skjønner at dere lurer på hva i all verden jeg skal med en *rød* laptop. Vel, den er ikke til meg, men til kjæresten som kun skal bruke den til å skrive på og surfe på nett og maile og bruke im - dermed blir egentlig OS uinteressant, og utseende dertil viktig. bare tenkte jeg skulle nevne dette igjen. som man kanskje burde skjønne, så er det altså snakk om en som har såpass god greie på data at os er uinteressant. sikkert ikke så lett å begripe, men slik er det altså. dessuten vil de aller fleste, nye laptoper ha mer enn nok styrke til å takle både en im-klient, en nettleser, et mailprogram og en teksteditor hvor man kan skrive bok. dermed blir design det siste, avgjørende elementet. og hun ønsker deg en rød laptop - smak kan man vel neppe diskutere noe særlig - og vil gjerne se alternativer for å finne en mest mulig smakfull sådann. derfor etterspør jeg en rød laptop. Lenke til kommentar
barbar Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 btw, hvis hun bryr seg om fargen på laptop'en så tviler jeg på at hun skjønner seg på andre systemer enn Windows. Jeg antar du mente å skrive at hun ikke vil skjønne seg på andre systemer en Apples OS X? Lenke til kommentar
masterb Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hva med Ferrari rød Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 . får ike slettadenne posten Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Rød laptop? Ok her! Lenke til kommentar
martiol Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Acer kommer med en ferrari rød laptop. Den er ganske godt spekket med hestekrefter også :-) Den har faktisk ferrari merker også Du slo meg på målstreken der gitt. Kanskje jeg burde øke turbotrykket litt Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 2sek for seint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå