Gå til innhold

Kommer jeg til å kunne spille Crysis 2?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg var litt usikker på om jeg skulle lage denne tråden under Data katerogien eller denne katerogien; så jeg prøver å lage den her. Jeg tror de fleste vet Crysis krever en del av maskinen din, hvertfall for å kunne kjøre med høg grafikk. Spørsmålet mitt er om jeg kommer til å kunne kjøre Crysis 2 som nå snart kommer ut, med datamaskinen jeg har.

Skjermkort: AMD Radeon HD 5850 1 GB

Prosessor : AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz

Minne : 8 GB (usikker på hva type, tror det er 1333 MHz)

Beklager for alle grammatiske skrivefeiler :) Har gledd meg til dette spillet lenge, og må vite om det er noe jeg trenger å oppgradere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Målet er vell å kunne spille med alle video instillingene på fullt, med en FPS på 60. Spørsmålet mitt er vell hva som vil holde meg mest tilbake? :) Jeg har planer om å kjøpe nytt kabinett, siden jeg har veldig liten plass og trenger noen vifter for å få bedre kjøling, og må rydde opp i kablene/ledningene så jeg slipper så mye støv og lignende. Så jeg kan vell like godt kjøpe noe nytt hardware når jeg først er i gang. Jeg går vell mer og mer over til en post som hører hjemme i ''Data'' seksjonen av forumet, men .. :-/

Lenke til kommentar

Han svarte deg langtifra negativt, han svarte deg realistisk.

Ingen vet enda hvor mye Crysis 2 drar på ALT på maximum med DirectX11, men dine specs kjører ikke alt på fult. :roll:

Det som holder deg mest tilbake er vell prossesoren. En mulighet er å skaffe deg en i5 2500k når de kommer i butikkene igjen.

Endret av bekimc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare å vente å se hvor mye Crysis 2 krever før du går til anskaffelse av ny hardware.

I nyere spill er det stortsett skjermkort som holder deg tilbake, men prosessor må også være god nok slik at den ikke blir en flaskehals.

Crysis 2 er forhåpentligvis bedre optimalisert enn Crysis 1 og krever kanskje derfor ikke like mye.

Lenke til kommentar

CPU: E8400 @ 4GHz

RAM: 4GB 1066MHz DDR2

GPU: GTX 560 Ti Super Overclocked (nei jeg har det ikke enda, men må ha det når det er tilgjengelig)

Hva vil være flaskehalsen og hvor høyt vil jeg kunne kjøre det? :)

Med alt på fullt uten lagg..! Det krever mindre enn Crysis 1..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...