Marius Bergersen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg skal kjøpe ekstern blitz til mitt nikon D90, men har ikke helt bestemt meg hvilken. Jeg har sett på: Helt ny: Metz Blits 50 AF-1 Nikon Brukt: Nikon SB 800 Helt ny: Nikon SB 600 Desse ligger på en pris rundt 1500-2500kr. Er det noen funksjoner som ikke fungerer med Metz sin blitz, som jeg får med Nikon? Noen som har erfaringer, eller tips? Endret 21. februar 2011 av bergersen91 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg skal kjøpe ekstern blitz til mitt nikon D90, men har ikke helt bestemt meg hvilken. Jeg har sett på: Helt ny: Metz Blits 50 AF-1 Nikon Brukt: Nikon SB 800 Helt ny: Nikon SB 600 Desse ligger på en pris rundt 1500-2500kr. Er det noen funksjoner som ikke fungerer med Metz sin blitz, som jeg får med Nikon? Noen som har erfaringer, eller tips? SB-800 ville jeg kjøpt om du ikke har andre. Dvs du må avgjøre om du stoler på at den er ok. Vet ikke om Metz støtter CLS, google litt på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå