sunde1990 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei! Har i over en lengre periode nå hatt problemer med å laste opp bilder til sider som bildr.no, imageshack, photobucket osv. Det har gått fint før, men nå vil ikke sidene laste opp noe som helst fra meg. Veldig hyggelig hvis noen kunne hjulpet Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Vet ikke hvilken nettleser du bruker(?) Men har du prøvd å slette all type informasjon: Informasjonskapsler, historikk, etc? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bilen min fungerte før. Nå fungerer den ikke lenger. Hva er feilen?... Det jeg mener med dette er at du kan jo ihverfall som minimum starte med en beskrivelse av hvordan du forsøker å laste opp bildene - og hva det er som faktisk skjer (og evt. ikke skjer). Hvor virker det som prosessen feiler? Er det feilbeskeder noe sted, eller er det noe sted i prosessen alt slutter å reagere? Det er ingen tankelesere her på forumet, så skal du ha svar må du nesten gi noe info å jobbe med. -Stigma Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Bruker firefox og har windows 7 med Nod 32 som antivirus program. Sletter regelmessig historikk, informasjonslapler med CCleaner. Ang hva som skjer: Jeg velger filer eller bildene som skal lastes opp, og dermed skjer det ikke en døyt. Den står bare å laster inntil den ''timer'' ut. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Bruker firefox og har windows 7 med Nod 32 som antivirus program. Sletter regelmessig historikk, informasjonslapler med CCleaner. Ang hva som skjer: Jeg velger filer eller bildene som skal lastes opp, og dermed skjer det ikke en døyt. Den står bare å laster inntil den ''timer'' ut. Og dette skjer også om du bare laster opp et enkelt bittelite bilde (som burde gå unna på sekunder) ? Det andre jeg ville testet med en gang selvfølgleig var om dette også skjer i en alternativ nettleser. Det vil hjelpe oss mye med å snerpe inn det mulige problemområdet. -Stigma Endret 21. februar 2011 av Stigma Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Når jeg lastet opp et enkelt bilde var det akkurat som jeg har fortalt om tidligere. Jeg prøvde nettopp explorer hos fmfile.com og bildr.no der fmfile så ut til å virke, mens bildr fortsatt bare ventent og ventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå