Gå til innhold

anbefaling av hotell i kemer?

toazty

Anbefalte innlegg

jeg og sambo tenkte vi skulle ta oss en tur til kemer i august-september ,

grunnen kemer er for har sansynligvis litt familie der nede da som ferierer, og hørt mye bra om plassen.

vi er 26 år og ønsker å reise for å oppleve litt sol, mat, litt drikke.. ungdomsfylla klarer vi oss uten, men litt liv må det være. helst ikke et "svært barnevennlig hotell" , og ønsker å bo på et av de bedre hotellene med god standard, tenker alltid at "neida, rommet trenger ikke å være bra for vi skal da vel ikke sitter der" men mye tid blir brukt på rommet også. fine leiligheter\rom og god mat\service

har sett litt på hoteller, men finner ikke helt ut hva jeg skal velge.

er det lurt å ta all incl?

noen som har et tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg og sambo tenkte vi skulle ta oss en tur til kemer i august-september ,

grunnen kemer er for har sansynligvis litt familie der nede da som ferierer, og hørt mye bra om plassen.

vi er 26 år og ønsker å reise for å oppleve litt sol, mat, litt drikke.. ungdomsfylla klarer vi oss uten, men litt liv må det være. helst ikke et "svært barnevennlig hotell" , og ønsker å bo på et av de bedre hotellene med god standard, tenker alltid at "neida, rommet trenger ikke å være bra for vi skal da vel ikke sitter der" men mye tid blir brukt på rommet også. fine leiligheter\rom og god mat\service

har sett litt på hoteller, men finner ikke helt ut hva jeg skal velge.

er det lurt å ta all incl?

noen som har et tips?

Kan absolutt anbefale dette hotellet!

Viking Star

Flott hotell med all-inclusive og HØY standard. Veldig serviceinnstilt personale! Selv om all-inclusive har høy standard, og de har mye og variert mat, bør man ikke basere seg KUN på den maten. Rengn med å måtte gå ut noen kvelder. Du blir raskt lei av kyllig i 20 varianter! :)

Hotellet har spa-avdeling og treningssenter (for de som gidder å trene når de er på ferie...) :)

Det er butikk rett utenfor hotellet, og ca 5-10min gange ned til stranda

Endret av Ghazaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...