toazty Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 jeg og sambo tenkte vi skulle ta oss en tur til kemer i august-september , grunnen kemer er for har sansynligvis litt familie der nede da som ferierer, og hørt mye bra om plassen. vi er 26 år og ønsker å reise for å oppleve litt sol, mat, litt drikke.. ungdomsfylla klarer vi oss uten, men litt liv må det være. helst ikke et "svært barnevennlig hotell" , og ønsker å bo på et av de bedre hotellene med god standard, tenker alltid at "neida, rommet trenger ikke å være bra for vi skal da vel ikke sitter der" men mye tid blir brukt på rommet også. fine leiligheter\rom og god mat\service har sett litt på hoteller, men finner ikke helt ut hva jeg skal velge. er det lurt å ta all incl? noen som har et tips? Lenke til kommentar
Ghazaa Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) jeg og sambo tenkte vi skulle ta oss en tur til kemer i august-september , grunnen kemer er for har sansynligvis litt familie der nede da som ferierer, og hørt mye bra om plassen. vi er 26 år og ønsker å reise for å oppleve litt sol, mat, litt drikke.. ungdomsfylla klarer vi oss uten, men litt liv må det være. helst ikke et "svært barnevennlig hotell" , og ønsker å bo på et av de bedre hotellene med god standard, tenker alltid at "neida, rommet trenger ikke å være bra for vi skal da vel ikke sitter der" men mye tid blir brukt på rommet også. fine leiligheter\rom og god mat\service har sett litt på hoteller, men finner ikke helt ut hva jeg skal velge. er det lurt å ta all incl? noen som har et tips? Kan absolutt anbefale dette hotellet! Viking Star Flott hotell med all-inclusive og HØY standard. Veldig serviceinnstilt personale! Selv om all-inclusive har høy standard, og de har mye og variert mat, bør man ikke basere seg KUN på den maten. Rengn med å måtte gå ut noen kvelder. Du blir raskt lei av kyllig i 20 varianter! Hotellet har spa-avdeling og treningssenter (for de som gidder å trene når de er på ferie...) Det er butikk rett utenfor hotellet, og ca 5-10min gange ned til stranda Endret 21. februar 2011 av Ghazaa Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 takk for tipset, det så jo ganske bra ut, god standard... er en stund til jeg skal reise men flyene er bortimot fulle innen kort tid, iallefall når enn reiser fra haugesund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå