Pungjizzkhan Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei! Tenkte jeg skulle lage en radio med musikk. Denne musikken skal spilles fra Spotify. Har sett at det går ann å lage en .pls fil hvor jeg bruker dette som utgangspunkt: [playlist] File1=http://youriport Title1=Your title here Length1=-1 NumberOfEntries=1 Version=2 Hvordan skal jeg få dette til å funke for spotify? Noen som kan hjelpe meg med dette? Må jeg endre kode(noe jeg er ganske sikker på)? - og til hvilken i tilfelle?^^ Er ganske noob på dette men med litt hjelp skal jeg nok få det til! Tusen takk for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 er det shout cast webradio du tenker å bruke eller? spesifiser hva du bruker til radioen Lenke til kommentar
Pungjizzkhan Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 er det shout cast webradio du tenker å bruke eller? spesifiser hva du bruker til radioen Ikke noe shoutcast. Skal kun spilles musikk. Folk skal kunne laste ned pls fila og åpne den og da skal de kunne høre det jeg spiller av i spotify. Ikke noe mere enn det. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 du må ha et program som sender ut radioen fra din pc over nettet. og til det er det vanligst å lage en shoutcast server og det fungerer bare med winamp såvidt jeg veit. å sette opp en nettradio er veldig enkelt om du har litt peiling men som sagt, aldri prøvd dette med spotify før Lenke til kommentar
Pungjizzkhan Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 du må ha et program som sender ut radioen fra din pc over nettet. og til det er det vanligst å lage en shoutcast server og det fungerer bare med winamp såvidt jeg veit. å sette opp en nettradio er veldig enkelt om du har litt peiling men som sagt, aldri prøvd dette med spotify før ah, okey takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå