aneias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 heisann! Tenkte jeg kanskje skulle introdusere meg. Er nokså ny her, så er veldig usikker på hvordan ting foregår her osv... men det finner jeg nok ut av etter hvert! Jeg er hvertfall ei jente på 17 år som bor i selveste Trondheim. Bruker det meste av tiden min på trening, venner, skole og det jeg liker mest av alt slappe av etter en lang dag, med pcen på fanget!! Vet ikke hva mer jeg skal si jeg.. Ønsk meg hvertfall velkommen hit, så skal dere nok så se mer av meg!!! hoho Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Velkommen til forumet Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Velkommen, send PM hvis du vil noe mer 9 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det blir bare flere og flere jenter på forumet, det liker vi Velkommen Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hey, velkommmen! Bra med fler jenter! Lenke til kommentar
aneias Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Takk for det:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå