Freak1 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hei Nettop fått en benq g2412HD Men nor jeg kobler den til med HDMI til pcn får jeg en ca 3 cm svart ramme rundt bildet! Har satt oppløsningen til 1920x1080 ( det som skjermen skal ha ) hva kan jeg gjøre ? er det noe i innstillingene i skjermen ? Nå bruker jeg en HDMI - DVI kabel... Funker som en drøm.. Hvorfår Funker det ikke med HDMI kabel? Har tilkoblet via Hdmi kabel... jeg har oppdatert driverene og CCC men det resulterte til at jeg ikke får åpnet CCC engang.. Hjelp? PC: Dell Inspiron 1564 Med Radeon 4330HD skjermkort.. kjører W7 64bit.. Takk for svar EDIT: så at jeg hadde skreve g4212HD istede for g2412HD. Hakke 42" pc skjerm ( i wish i had) xD Endret 28. februar 2011 av Freak1 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 det er issue, med ATI og HDMI, åpne CCC, hvis du ikke får åpnet det må du reinstallere en gammel versjon. Under desktops and Displays, velg My digital Flat-panels - Scaling Options (digital flat-panel) dra slideren opp på overscan (0) og trykk apply. Lenke til kommentar
Freak1 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 det er issue, med ATI og HDMI, åpne CCC, hvis du ikke får åpnet det må du reinstallere en gammel versjon. Under desktops and Displays, velg My digital Flat-panels - Scaling Options (digital flat-panel) dra slideren opp på overscan (0) og trykk apply. Kan noen gi meg link til den gamle versjonen? Hvilken versjon må jeg ha? (husker ikke hvilken jeg hadde -.-) Lenke til kommentar
Freak1 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 det er issue, med ATI og HDMI, åpne CCC, hvis du ikke får åpnet det må du reinstallere en gammel versjon. Under desktops and Displays, velg My digital Flat-panels - Scaling Options (digital flat-panel) dra slideren opp på overscan (0) og trykk apply. Kan noen gi meg link til den gamle versjonen? Hvilken versjon må jeg ha? (husker ikke hvilken jeg hadde -.-) Har nå prøvd både Catalyst suite 10.2 og 10.3 ingen av de ville innstalere CCC ??! Bare driverne O.o Faen at jeg oppdaterte -.- Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 mulig du må avinstallere den nye versjonen helt først. Lenke til kommentar
Freak1 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 mulig du må avinstallere den nye versjonen helt først. Har fjerna all ati program og prøvd 10.3 = ikke CCC -------------"--------------------- 10.2 = ikke CCC Versjon 11.2 = Ser CCC i programmer men når jeg prøver å åpne det så ser jeg at det åpner seg i taskmanager men så bare avslutter med en gang.. Irriterende -.- Alt fungerer med HDMI - DVI kabel men det irriterer meg at ikke HDMI funker.. Noen som har løsningen? Lenke til kommentar
777fan Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Prøv å fjerne de gamle AMD-driverne fra kontrollpanelet i Win 7 først, så laster du ned et program som kan rydde opp i registeret og rotet for deg, f.eks. Eusing Free Registry Cleaner eller CCleaner. Kjør dette, start systemet så på nytt og installer nyeste driver (versjon 11.2). Jeg måtte bare installere over min gamle driver (fra 10.9 til 11.2) for å få HD4670 til å vise full skjerm. Men dog litt kjipt at jeg får sånne svarte kanter når jeg kommer ut av enkelte spill, og må gjøre det hver gang. GB Lenke til kommentar
Freak1 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Prøv å fjerne de gamle AMD-driverne fra kontrollpanelet i Win 7 først, så laster du ned et program som kan rydde opp i registeret og rotet for deg, f.eks. Eusing Free Registry Cleaner eller CCleaner. Kjør dette, start systemet så på nytt og installer nyeste driver (versjon 11.2). Jeg måtte bare installere over min gamle driver (fra 10.9 til 11.2) for å få HD4670 til å vise full skjerm. Men dog litt kjipt at jeg får sånne svarte kanter når jeg kommer ut av enkelte spill, og må gjøre det hver gang. GB Takk for tipset, men det funket ikke.. :/ Noen som har samme problem med CCC 11.2? Eller noen somm vet løsningen? eller må jeg bare vente på at det skal komme en ny update? Lenke til kommentar
Freak1 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Hei CCC funker forsatt ikke ;/ Noen som har funnet/vet løsningen? Takker for svar;) Lenke til kommentar
Freak1 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Bump! ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå