Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

import av bil!

leorat

Anbefalte innlegg

driver å ser litt på førstegangsbil men finner ikke helt ut hva jeg har lyst på! har en 80k å bruke på bil, og ser helst at bilen ikke er eldre en 02-04! har også sett noe på import, men de jeg har sett på har ikke lønnt seg! er det pga unøyaktige importkalkulatorer eller lønner det sett rett og slett ikke å kjøpe bil fra utlandet, med mindre den er ny?

kom gjerne med forslag på bil også! :p

Endret av leorat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

I mine øyner er den største fordelen med import i fra f.eks. Tyskland, at man ofte betaler like mye, men får mer utstyr (da dette ikke slår ut på mva).

Hva du må betale i skatt for bilen din, er relativt enkel matte. Og derfor er nok kalkulatorene relativt bra priset.

Du ser ikke etter noe veldig spesifikt virker det ut som, så vist du spesifiserer et søk i finn på alle merker, under 80 000,- som er nyere enn 2002 modell og sorterer etter pris (høy - lav), får du dette resultatet: http://www.finn.no/finn/car/used/result?sort=3&PRICE_FROM=&PRICE_TO=80000&YEAR_MODEL_FROM=2002&YEAR_MODEL_TO=&areaId=

Du kan eventuelt velge å utelukke varebiler, og snerve inn til dine nærmeste fylker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...