Joggibear Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har en Samsung Galaxy S GT-I9000 med Android 2.1 Jeg har installert Samsung Kies 2.0 på dataen, det gikk problemfritt, problemene oppstår dermed når jeg prøver å oppgradere til 2.2 Når jeg kobler telefonen til Kies, så får jeg en forespørsel om jeg vil oppdatere telefonen. Jeg trykker ja, og følger stegene videre. Når jeg trykker start oppdatering, så får jeg etter en kort lasting en pop-up i Kies som sier at jeg ikke har tillatelse fra administrator. Jeg er jo admin på dataen min. Når jeg prøver å kjøre Kies som admin, så kobler telefonen seg fra Kies når jeg trykker start oppdatering. Hva er problemet? Jeg har prøvd å re-installere Kies flere ganger uten hell. Er det noen som vet hva problemet er? Jeg har virkelig lyst til å oppgradere min Android telefon ytterligere. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
shehbaz Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har en Samsung Galaxy S GT-I9000 med Android 2.1 Jeg har installert Samsung Kies 2.0 på dataen, det gikk problemfritt, problemene oppstår dermed når jeg prøver å oppgradere til 2.2 Når jeg kobler telefonen til Kies, så får jeg en forespørsel om jeg vil oppdatere telefonen. Jeg trykker ja, og følger stegene videre. Når jeg trykker start oppdatering, så får jeg etter en kort lasting en pop-up i Kies som sier at jeg ikke har tillatelse fra administrator. Jeg er jo admin på dataen min. Når jeg prøver å kjøre Kies som admin, så kobler telefonen seg fra Kies når jeg trykker start oppdatering. Hva er problemet? Jeg har prøvd å re-installere Kies flere ganger uten hell. Er det noen som vet hva problemet er? Jeg har virkelig lyst til å oppgradere min Android telefon ytterligere. På forhånd, takk. Lever telefonen til butikken og forklarer dem hva som feiler telefonen. Om du får ny telefon og samme skjer igjen så må du oppgradere din datamaskinen din. Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg har en Samsung Galaxy S GT-I9000 med Android 2.1 Jeg har installert Samsung Kies 2.0 på dataen, det gikk problemfritt, problemene oppstår dermed når jeg prøver å oppgradere til 2.2 Når jeg kobler telefonen til Kies, så får jeg en forespørsel om jeg vil oppdatere telefonen. Jeg trykker ja, og følger stegene videre. Når jeg trykker start oppdatering, så får jeg etter en kort lasting en pop-up i Kies som sier at jeg ikke har tillatelse fra administrator. Jeg er jo admin på dataen min. Når jeg prøver å kjøre Kies som admin, så kobler telefonen seg fra Kies når jeg trykker start oppdatering. Hva er problemet? Jeg har prøvd å re-installere Kies flere ganger uten hell. Er det noen som vet hva problemet er? Jeg har virkelig lyst til å oppgradere min Android telefon ytterligere. På forhånd, takk. Her er en enkel guide på hvordan man gjør det uten Kies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå