VegardStr Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 kjøpte i går nytt lydanlegg i bilen min. pakket ut 12" ground zero subwoofer ut av pakken og skulle skru den fast i min hjemmelaget kasse. der klarte eg å stikke HULL i gummikanten rund =( finnes det noen måte å fikse dette på? er ikkje direkte hull, men en rift på ca 2,5cm lang. kan dette smeltes sammen? limes? ett eller annet? =) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har gjort samme tabben selv. Fort gjort om man ikke er forsiktig. Jeg limte bare, vet ikke om det er noen bedre metode men jeg hørte ikke noe ulyder iallefall. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Siden denne gummiringen er i konstant bevegelse så vil nok en rift bli større etterhvert om det ikke blir gjort noe med. Du må nesten bare prøvde å lime det med et lim som ikke blir steinhardt. Lenke til kommentar
Antec900 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 du kan sy det fast, for så å smelte det inn. raveland basseren min funka det på i allefall! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 limte det med svart tec7 =) elastisk og fungerer fint =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå