AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Her om dagen satt jeg på do og skulle gjøre mine vanlige gjøremål. Jeg tok en titt ned i skålen og så til min store forferdelse at vannet var rødt, blodrødt. Senest i dag tok jeg en "dump" og også da var vannet blodrødt, selve akten medførte også litt smerte, men ingen store smerter. Den siste tiden har jeg også merket en liten kløe i bakenden i ny og ne, men det er først de siste dagene blod har kommet inn i bildet. Kostholdet mitt er ganske bra, ineeholder mye fiber og jeg drikker mye vann. Det kan kanskje ha blitt litt mye stillesitting i det siste, men jeg er for tiden ute og lufter meg 4-5 ganger i uka. Har ingen store smerter eller mye svie, men det klør litt i bakenden i blant. Jeg har også sjekket litt opp på symptomer på hemoroider, men trodde det var mer for eldre folk, personlig er jeg under 18. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt/bedre tilstanden min? På forhånd takk! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Litt info om blod i avføring.http://nhi.no/sykdommer/kirurgi/symptomer/blod-i-avforingen-2183.html Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Gå til lege, hvis det er slik at det har pågått over flere dager. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Blod i avføringa er aldri positivt , det einaste differansen er graden av alvorlegheit. Hemorider er av den midlaste årsakene, det kan vere mykje meir alvorlige ting så eg ville anbefalt sterkt ein tur til lege helst mandags morgon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå