John-B Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har hørt at det er mulig å kjøre exe filer via en webside. Jeg har et lite program (DOS) som jeg lurer på om det er mulig å kjøre via en internettside? på PC-en min starter jeg programmet slik: "program.exe variabel1 variabel2 variabel3" Programmet lager da en tekst, og det er denne jeg vil ha ut på en webside. Altså brukeren skriver inn variablene 1 2 og 3, og dette blir sendt til program.exe via et skjema, og brukeren blir ført til teksten programmet genererte. Er det noen som har peiling på dette? Har prøvd å søke litt på google, men var litt vanskelig å finne info om akkurat dette (dvs, den riktige infoen). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tviler meget sterkt på att dette går an. Tenk deg hvordan hackere kunne ha utnyttet det! Lenke til kommentar
John-B Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg mener jo selvsagt at jeg legger exe filen i cgi-bin mappen min på min webside - ikke at jeg laster opp et program til en annen webside, og kjører det på en annen persons webside - det er jo selvsagt ikke mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå