Disorder Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei! Dette er et problem jeg har hatt de to siste dagene. Vi bestilte kjappere internett og dermed trengte vi nytt modem. Vi fikk modemet og plugget det inn. Pcer og sånt fikk internett, men xboxen min som er koblet til med internett-ledning finner ingenting. Det rare er at jeg har fått koblet til 3 ganger, men etterhvert går det bort. Xbox trenger en Ip-adresse akkurat som pcer og jeg tror kanskje det er problemet, men jeg er ikke sikker. Den finner mange rare tall på feltet der det står "ip" og "gateway" osv. Setter stor pris på om noen kunne ha hjelpet meg Lenke til kommentar
langlo94 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kva slags modem er det? Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 legg inn statisk ip? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 ISP? Modem? Rare tall...? Diffus problemstilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå