wacz Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Hei. På siden til VLC Media Player står det skrevet om noen utvidelser som er tilgjengelige. Her en noen eksempler: VLC extension: subtitles downloader This small extension allows you to get subtitles directly from web databases Download it now! VLC extensions: movie information These are, in fact, 4 extension to get more information about the movie currently playing: IMDB.com extension Men hva skal jeg gjøre med all den teksten jeg får opp når jeg trykker på linkene? Jeg skjønner ikke hva jeg skal bruke det til. Er det noen som vet det? -Takk Endret 20. februar 2011 av wacz Lenke til kommentar
wacz Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Edit: (for at jeg ikke skal virke slem) ^^ Endret 8. mars 2011 av wacz Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Høyreklikk -> lagre kobling/lenke som, eller noe lignende Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du kan jo prøve å lagre filene? Det er disse filene som er extensions. I følge denne artikkelen skal du lagre dem der du har installert VLC, i "VLC\lua\extensions\". (Kjenner overhodet ikke til VLC Media Player, men brukte et minutt på å google.) Lenke til kommentar
wacz Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Herlig! Det funket fett! Men: (Kjenner overhodet ikke til VLC Media Player, men brukte et minutt på å google.) Litt rart at du aldri har hørt om VLC (no offence liksom). Men hva er ditt standard avspillingsprogram? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Litt rart at du aldri har hørt om VLC (no offence liksom). Men hva er ditt standard avspillingsprogram? Tjah - quicktime? Redigerer ikke video. Ser på stillbilder, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå