Djevelen Marcus Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei, Jeg kjøpte igår en ps3 brukt, på gamestop. Det er den store som kan spille Ps/PS2 Spill, Men jeg mente at denne skulle ha en sånn på en måte luke foran med SD brikke osv, men når jeg prøver og åpne der den skal være, så sitter den bom fast akkurat som om det ikke var noe der i hele tatt, Finnes det en verson av den store som ikke har det? Eller er den bare veldig veldig hard? Trenger litt svar for jeg finner fram brekkjærnet her Blir arg av sånt, hehe Takk for alle svar på forhånd! -iMarcus Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er nok en 40 eller 80 gb du har fått da. Er det 2 eller 4 usb porter på den? Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Den er 80gb Og som jeg ser er det 2 usb porter, men er det ikke noen innen for det panseret? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Da kan du ikke spille PS2 spill, og det er heller ikke inngang for minnekort. Kun 60gb som kunne spille PS2 spill og lese minnekort. Endret 20. februar 2011 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Tja, min 80GB kan spille PS1/2 spill Men den er ikke norsk da, men den du har fått kan ikke det nei, og er ingenting bakom det "panseret" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå