Rostad Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Skal bytte laptopen med en stasjonær PC da jeg spiller endel og lei av og bli varm i henda pga. varmen. Lurte da på om jeg skal vente til Sandy Bridge kommer eller om jeg bare skal gå til innkjøp av ny nå? Har tenkt og brenne av 6-8 høvdinger. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du vil få mer ytelse for pengene ved å vente til Sandy Bridge hoved kortene er tilbake i butikkhyllene. Ytelse messig er ett slikt oppsett vel så bra som 1366 cpuene og omtrent like billige som AMD sine hovekort / cpuer. Med andre ord mye for pengene. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Har sett litt og folk sier de muligens er tilbake i hyllene allerede i mars, er det da noen som vet ca når i månden dette er snakk om? Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ville anbefalt å vente, hadde ikke jeg hatt et svært LAN party i Tromsø om noen uker så hadde jeg også gjort det Her står det at de skal begynne å sendes ut igjen 14 februar og de fleste hovedkort vil være tilgjengelig rundt slutten av mars, fant ikke dato (og vet det er Wikipedia ) Endret 20. februar 2011 av johnandre93 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 På diverse forum spekuleres det i midten av mars for de første, men det er med en gedigen klype salt. Man kan jo tenke seg at det er et lite kappløp på gang hvis det viser seg at én produsent som er kjapt ute kan få monopol i noen uker? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har sett litt og folk sier de muligens er tilbake i hyllene allerede i mars, er det da noen som vet ca når i månden dette er snakk om? Jeg for min del hadde ventet til de nye Sandy Bridge HKene var til salgs igjen, om det blir i mars eller i april, never mind, det vil absolutt lønne seg å vente da Sandy Bridge vil være ganske så mye raskere enn dagens CPUer og HK, pluss de bruker mindre strøm. Lenke til kommentar
DStraX Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 kan hende det vill lønne seg å kjøpe cpu nå, kan jo kanskje hende at prisene stiger når hovedkortene kommer for salg? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det kan være lurt å vente til Amd lanserer sin Bulldozer, noe som sannsynligvis skjer til sommeren om ikke litt før. Da har man litt bedre valgmuligheter og man får ikke dårlig samvittighet av å ha tatt en forhastet valg. Man sparer også sannsynligvis en del penger om man da investerer i Sandy Bridge. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Vent på Sandy bridge . Hvis du ikke bare MÅ ha det med en gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå