kans Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Var en test på FB, hvor dette kom som "svaret". Synes det stemte ganske fint, mange likhetstrekk mellom en gymlærer og diktator "Benito Mussolini Il Duce - Desverre, du har det ikke i deg! Høyt profilert, men av de softere diktatorene i det forrige århundre. Hvis du ikke klarer å få på plass en allianse med Hitler bør du heller satse på en karriære som gymnastikklærer" Endret 21. februar 2011 av kans Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg ser ikke helt likhetstrekkene. En som gir deg beskjeder om å gjøre ting fordi du er en lat tullebukk og en som gir deg ordrer fordi han selv er en gal tullebukk... Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg er forsåvidt ikke spesielt lat, men synes gymlærer ofte er litt maktsyke Varierer sikkert fra lærer til lærer men det er min oppfatning av de jeg har hatt så langt Uansett så skulle det være mer "morsomt" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Vel, det var det ikke. Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Nei men det er helt greit at du synes det, men jeg synes det var morsomt hvordan det dro en sammenligning mellom en diktator og gymlærer. Det er jo også en grunn til at den ble postet der den bled postet og hvis du(dere) ikke synes det var morsomt så er det helt greit Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg er forsåvidt ikke spesielt lat, men synes gymlærer ofte er litt maktsyke Varierer sikkert fra lærer til lærer men det er min oppfatning av de jeg har hatt så langt Uansett så skulle det være mer "morsomt" En trener må presse de som skal trene, ellers er det ikke mye vits i treningen. Om du hele tiden er i din egen komfortsone når du trener så kan du like så godt skulke. Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Joda, selfølgelig. Men forskjell på og trene noen og være maktsyk. Men som sagt så varierer det sikkert fra lærer til lærer og alle har nok forskjellig erfaring. Uansett så er det forskjell på en trener og gymlærer synes nå jeg Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Min erfaring er at samtlige av mine gymlærere har vært for pinglete til å presse elevene. Lenke til kommentar
kans Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, som jeg nevnte. Det varierer nok fra lærer til lærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå