Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Der gjorde jeg det!

Avbestilte The Witcher 2 Premium Edition og bestilte meg Collectors Edition på gamezone.no! :D

 

Sa ikke du at spillet ditt hadde blitt sendt da? Da er det nok for sent å avbestille. Men du kan selvsagt bruke angreretten.

 

Sliter med å bestemme meg om jeg skal kansellere gog-bestillingen og gå for Gamezone. Da får jeg spillet før, og i fysisk eksemplar. Ulempen er prisen, samt at jeg støtter selskapet mer ved å kjøpe på gog....

 

Hva synes dere? Hadde vært gøy å få spillet til helga ....

 

1. Du får ikke spilt før helga (spillet blir ikke åpnet før)

2. GOG versjonen er DRM fri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men GoG versjonen kommer jo ikke før mandag? når vi kan spille uansett? selv om du kan pre downloade. Klarte visst å bestille både en Ce og Nordic Edition, så angrefrist må brukes.

 

Angående importering av save game, alt jeg finner er type:

There will be a mechanism for importing your status from the first game," one member of developer CD Projekt RED explains. "Also, players will see the choices they made in part one reflected in part two. For instance, certain characters from The Witcher might treat us differently depending on how we completed that game."

 

og til Amir, høres ut som geralt har samme stemmen, men ingen info på Imdb om det.

Lenke til kommentar

Jabba dabba, der ble Collector's Edition min sendt :D

Flott dag med andre ord, Collector's Edition som er sendt og lønningsdag!! Mer penger til mere spill ;)

 

Min collectors boks ble sendt fra Cdon i dag :)

Antar at vi ikke får spilt før uansett. Retail bruker visstnok en securom variant. Tar jeg ikke feil er det vel en dato sjekk i den.

Lenke til kommentar

Har du fått testet det noe da? Isåfall hva er førsteintrykket?

Tror ikke det er mulig å spille før release uansett, om jeg ikke tar feil så funker ikke activation key'en før release. Enten det, eller så tastet jeg inn feil kode :)

 

http://www.gog.com/en/page/tw2v3

 

When can I download The Witcher 2?

 

You will be able to predownload the game after you purchase it. You'll get almost the entire game and, on May 17 at 07:00 AM GMT, you will only need to download a tiny chunk of the installer and you're good to go.

 

For GOG.com utgaven ihvertfall...

 

De har endret dette med "1 dag før alle andre" insentivet for å handle der :cry:

Lenke til kommentar

Wooot, bare noen dager igjen nå. Sitter og ruger litt på om jeg skal spille ferdig eneren på nytt, før jeg går over på toeren, med tanke på valg. Tror nesten jeg gjør det, men da må jeg utsette TW2-spillingen litt

 

Jeg har selv kommet til chapter 3 nå, men kjente da at nå ble jeg skikkelig lei. Det er en savegame ute på gog.com forumet for TW2 som inneholder de fleste valgene jeg har tatt selv så langt- samt ønsker å ta, så jeg tok den nå og tror jeg legger TW1 ifra meg.

 

Var ekstremt gøy første gangen pga. den utfoldende historien. Men denne gangen er det lite spennende, selv på hard. Har knekka koden på alchemy dog, det var spennende :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...