Gå til innhold

The Witcher 2: Assassins of Kings - nå som Enhanced Edition og på konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte egentlig å la være å spille TW1 en gang til før launch, men i går kveld klarte jeg ikke mer og startet opp :thumbup:

 

Flere som er igang med en gjennomspilling for å lade opp til toeren?

 

Ja, men jeg er bare i chapter 1 enda, og har mye prøver og styr de neste dagene. Begynner å bli litt knapt med tid for å spille gjennom så jeg kan importere saven :p (Den gamle er blitt borte for lengst)

Lenke til kommentar

Noen som sliter med GOG downloader når de skal pre-download Witcher 2? Får bare opp en masse feilmeldinger om at det ikke er et gyldig win32 program og så videre.

 

Flytta downloaderen til en anne harddisk så nå virker det.

Ikke verst pris. 250 kroner for digital premium edition. Betalte i dollar av en eller annen grunn (45 dollar) for Witcher 2. Mener å ha lest at av en eller annen grunn så måtte vi fra EU betale i Euro..men jeg klager ikke.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Noen som sliter med GOG downloader når de skal pre-download Witcher 2? Får bare opp en masse feilmeldinger om at det ikke er et gyldig win32 program og så videre.

 

Flytta downloaderen til en anne harddisk så nå virker det.

Ikke verst pris. 250 kroner for digital premium edition. Betalte i dollar av en eller annen grunn (45 dollar) for Witcher 2. Mener å ha lest at av en eller annen grunn så måtte vi fra EU betale i Euro..men jeg klager ikke.

 

Hadde samme problemet. Downloaderen laster ikke ned spillet. Skal teste løsningen din.

Selv om du betaler med euro på GOG så får du en såkalt "fair price", dvs at de slår av differansen mellom dollaren og euroen. GOG-gutta er snille gutter ;)

Lenke til kommentar

Der gjorde jeg det!

Avbestilte The Witcher 2 Premium Edition og bestilte meg Collectors Edition på gamezone.no! :D

 

Sa ikke du at spillet ditt hadde blitt sendt da? Da er det nok for sent å avbestille. Men du kan selvsagt bruke angreretten.

 

Sliter med å bestemme meg om jeg skal kansellere gog-bestillingen og gå for Gamezone. Da får jeg spillet før, og i fysisk eksemplar. Ulempen er prisen, samt at jeg støtter selskapet mer ved å kjøpe på gog....

 

Hva synes dere? Hadde vært gøy å få spillet til helga ....

Lenke til kommentar

Der gjorde jeg det!

Avbestilte The Witcher 2 Premium Edition og bestilte meg Collectors Edition på gamezone.no! :D

 

Sa ikke du at spillet ditt hadde blitt sendt da? Da er det nok for sent å avbestille. Men du kan selvsagt bruke angreretten.

 

Sliter med å bestemme meg om jeg skal kansellere gog-bestillingen og gå for Gamezone. Da får jeg spillet før, og i fysisk eksemplar. Ulempen er prisen, samt at jeg støtter selskapet mer ved å kjøpe på gog....

 

Hva synes dere? Hadde vært gøy å få spillet til helga ....

Sjekka opp med amazon.co.uk og orderen var ikke dispatchet enda :). Så jeg gjorde det riktige regner jeg med. Bare gleder meg å åpne den pakken. Denne måler seg opp mot Killzone 3 Helghast Edition og Halo Reach Legendary Edition med antall ting man får med denne collectors edition!

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der gjorde jeg det!

Avbestilte The Witcher 2 Premium Edition og bestilte meg Collectors Edition på gamezone.no! :D

 

Sa ikke du at spillet ditt hadde blitt sendt da? Da er det nok for sent å avbestille. Men du kan selvsagt bruke angreretten.

 

Sliter med å bestemme meg om jeg skal kansellere gog-bestillingen og gå for Gamezone. Da får jeg spillet før, og i fysisk eksemplar. Ulempen er prisen, samt at jeg støtter selskapet mer ved å kjøpe på gog....

 

Hva synes dere? Hadde vært gøy å få spillet til helga ....

Hadde selv valgt fysisk. Ser bedre ut i hylla sammens med TW. Spesielt når gamezone tydeligvis har begynt å sende ut spillene.

Lenke til kommentar

Bare vær klar over at dere ikke får spilt spillet i helga, selv om dere får det i posten litt tidlig. GOG-versjonen skal visstnok låses opp 22:00 GMT den 16 mai (eller 00:00 for oss), og det vil være det tidligste vi kan regne med å starte å spille.

 

Nyhetsoppdateringer:

 

GOG har lagt merke til at det er en fransk munk i TW2:

 

 

Finske Pelit skal ha anmeldt spillet og gitt det 93/100, og sier angivelig at det er et "Sexist, humoristic, atmospheric, brutal game which redeems all the expectations I had about it. Excellent fantasy journey, that keeps the dream of this year of being the best roleplaying year ever alive."

 

CD Projekt RED overveier ifølge VG24/7 å komme med en ekspansjonspakke i stedet for DLC.

 

Destructoid har en feature om mennene i TW2 her.

 

Og RPGWatch har en sniktitt med de vanlige spoilerene fra prologen og kapittel 1 her. Spoilerfri paragraf under:

 

From a performance and stability perspective, things looks promising. I played the preview code on a laptop and the performance was passable on High and very good on Medium - I'd say any reasonable gaming rig should be acceptable and for those with high-end hardware, the game looks incredible. At any setting, the fantastic art direction still shines through (note: the screenshots in this article were taken on Medium). Transitions into buildings took around three seconds and quick-saves were near instantaneous. I experienced no crashes, though I did note some minor pathing issues and Geralt got stuck in a doorway a couple of times. The movement speed is quite fast (good for traversing distances) but indoors, Geralt occasionally felt like a pinball bouncing off obstacles. All of these are relatively minor things that will be hopefully addressed in the release code.

 

I was honestly disappointed when the time-limit on the preview code expired - there's little doubt The Witcher 2 will be one of the biggest RPGs of the year and I thoroughly enjoyed my time with it. The combat is improved, the writing is better, there appears to be more choices - and the brooding Eastern European atmosphere is intoxicating. I can't wait to for the release.

Endret av Volundr
Lenke til kommentar

Bestilte fra Game i byen, håper de får CE til mandag, og lov til å selge den på mandag også^^

Hvis ikke, får jeg vel gå til konkurrenten da ^^, hvis gamezone er "frekk" nok til å sende en uke før, er de vel frekk nok til å selge en dag før i butikken, haha.

 

RPGwatch kunne nevnt hvilke specs den maskinen har da, huff :p

Noen som har funnet ut om spillet vil støtte SLI/CF?

Har søkt litt rundt her og der, finner ingenting.

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Hvorfor skal de alltid sette nye spill bak lås og slå, tenkte at nå var jeg heldig siden jeg ikke har eksamen på en uke. Men nei skal få min fysiske kopi, der jeg har godkjent cd key en uke før, så jeg må sitte å sigle frem til den 16. Utrolig merkelig egentlig.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor detaljert mine valg vil påvirke TW2? Er det bare de tre retningene som vil ha noe å si?

 

Jeg prøver å velge det meste motsatt av hva jeg gjorde første gangen nå, for å se ingame hva som skjer. Artige endringrer så langt, ser jeg valgte mye "riktig" første gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...